  • 11. Data: 2009-12-12 12:18:23
    Temat: Re: Jakie dokładnie będą zmiany VAT od stycznia?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-12-2009 o 10:51:56 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    &sub=sub15

    > wKF: tą "energią chłodniczą" mnie zastrzelili.
    > O ile rozumiem, że chcieli formalnie dopisać inne postacie energii, to
    > zapisywanie przykładu *tej samej* postaci, tylko pompowanej w przeciwnym
    > kierunku (cieplna jest wymieniona wcześniej), wygląda dość...
    > humorystycznie.

    Ja śledzę od jakiegoś czasu Dz.U. - to jest dopiero humorystyczna lektura,
    w zasadzie w tym kraju wszystko, czy się rusza czy nie rusza, jest
    uregulowane,
    przy czym bardzo duża część tych regulacji jest importowana, nie tylko z
    UE.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2009-12-30 13:30:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Wniosek pośredni: 29.XII to też dobry dzień
    > na ogłoszenie treści :(

    Pytanie za 100pktów: Skąd ja się mogę dowiedzieć czy taka zmiana weszła
    i jak na bieżąco monitorować ten moment. Bo nie wiem jak mam rozliczać
    klientów w styczniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2009-12-30 13:36:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-12-2009 o 14:30:49 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Pytanie za 100pktów: Skąd ja się mogę dowiedzieć czy taka zmiana weszła
    > i jak na bieżąco monitorować ten moment. Bo nie wiem jak mam rozliczać
    > klientów w styczniu.

    Najlepszy jest codzienny skan tego:
    http://isap.sejm.gov.pl/VolumeServlet?type=wdu&rok=2
    009

    Tylko uwaga: włosy dęba stają czasami :-)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2009-12-30 19:57:32
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > Pytanie za 100pktów: Skąd ja się mogę dowiedzieć czy taka zmiana weszła
    > i jak na bieżąco monitorować ten moment. Bo nie wiem jak mam rozliczać
    > klientów w styczniu.

    Np. tu:
    Dz.U. 2009 nr 222 poz. 1760
    Rozporzadzenie Ministra Finansow z dnia 18 grudnia 2009 r.
    zmieniajace rozporzadzenie w sprawie zwrotu podatku
    niektorym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich
    przechowywania oraz listy towarow i usug, do ktorych nie
    maja zastosowania zwolnienia od podatku od towarow i uslug

    1760

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-12-30 20:20:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > przechowywania oraz listy towarow i usug, do ktorych nie
    > maja zastosowania zwolnienia od podatku od towarow i uslug

    1760

    A czemu go nie można tam pobrać?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2009-12-30 20:37:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    1760

    > A czemu go nie można tam pobrać?

    Trzeba użyć mózgu i kliknąć odpowiednio.

  • 17. Data: 2009-12-30 20:54:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    >>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2009222
    1760

    > Trzeba użyć mózgu i kliknąć odpowiednio.

    Oj, chyba mi się mózg właśnie przegrzał :-)...i też nie pobrałem stamtąd.
    Data publikacji 28 grudnia, więc może jeszcze pracują nad tekstem
    ujednoliconym.
    Jak już komuś chce się bardzo czytać rozporządzenie zmieniające, to jest na
    abc i na inforze.

  • 18. Data: 2009-12-30 20:59:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:hhgeb1$cpc$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    >>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2009222
    1760

    > Trzeba użyć mózgu i kliknąć odpowiednio.

    Pana zapraszam wraz z odpowiednimi akcesoriami do czyszczenia monitorów LCD,
    na Twój koszt oczywiście... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2009-12-30 21:17:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    cef pisze:

    > Oj, chyba mi się mózg właśnie przegrzał :-)...i też nie pobrałem stamtąd.
    > Data publikacji 28 grudnia, więc może jeszcze pracują nad tekstem
    > ujednoliconym.

    No ale samego rozporządzenia zmieniającego też nie ma :(

    > Jak już komuś chce się bardzo czytać rozporządzenie zmieniające, to jest
    > na abc i na inforze.

    Czyli strony 3 mają, a Organ nie? Ja już nie rozumiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2009-12-30 22:04:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli strony 3 mają, a Organ nie? Ja już nie rozumiem.

    Organ "wiesza" wszystko hurtem, żeby odpowiednio
    polinkować, a strony mają tekst zmieniający, a nie mają ujednoliconego.
    Ale nie martw się, do 15 stycznia (pierwsza deklaracja VAT dla niektórych w
    2010)
    zdążą zapodać ten tekst.