  • 1. Data: 2011-04-24 18:56:01
    Temat: usługi telekomunikacyjne
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    Na początku miesiąca zakupiłem 2 numery abonamentowe GSM
    na firmę w wyniku czego obecnie mam ich łącznie 4: 1 to internet,
    a pozostałe to głosowe z czego 2 są do celów prywatnych.
    DG prowadzę jednoosobowo.

    Fakturkę dostałem zbiorczą na wszystkie numery, ale rozliczać chcę tylko 2:
    internetowy i mój służbowy. Dodatkowo zacząłem często dzwonić ze swojego
    służbowego
    w celach prywatnych i tylko część rozmów będzie w ramach DG - klienci
    dzwonią do mnie.

    Czy w takim przypadku do opisanej faktury muszę załączać biling z
    wyszczególnieniem
    że ten a ten numer to internet używany służbowo + wyszczególnione
    połączenia służbowe
    które później umieszczę w KUP?

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2011-04-25 07:52:01
    Temat: Re: usługi telekomunikacyjne
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "grzegorz" <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> napisał w
    wiadomości news:4db47246$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > służbowego
    > w celach prywatnych i tylko część rozmów będzie w ramach DG - klienci

    Po co brałeś na DG numery prywatne?

> [...]
    > wyszczególnieniem
    > że ten a ten numer to internet używany służbowo + wyszczególnione

    J,w. i byłoby prosto. Tak jak wymyśliłeś też możesz robić.

    Ciekawe jak kontrola US zareaguje na takiego pacjęta? :D

  • 3. Data: 2011-04-25 10:12:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arturro" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Po co brałeś na DG numery prywatne?

    Np. zeby miec dostep do innej, czasem lepszej oferty?
    Z cywilnoprawnego punktu widzenia przeciez znaczenia nei ma to zadnego, w
    jakiej postaci i z jakimi ozdobnikami jego dane beda widnialy na umowie czy
    fakturze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-04-25 13:11:05
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

> [...]
    > jakiej postaci i z jakimi ozdobnikami jego dane beda widnialy na umowie czy

    A Ty znowu swoje... :]

  • 5. Data: 2011-04-25 14:06:50
    Temat: Re: us?ugi telekomunikacyjne
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-25 12:12, SDD pisze:
    > U?ytkownik "Arturro"<a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Np. zeby miec dostep do innej, czasem lepszej oferty?

    No i racja o to właśnie chodzi że oferta jest zupełnie inna.

    > Z cywilnoprawnego punktu widzenia przeciez znaczenia nei ma to zadnego, w
    > jakiej postaci i z jakimi ozdobnikami jego dane beda widnialy na umowie czy
    > fakturze.

    Doszedłem jednak do innego rozwiązania, bez bilingu.
    Na fakturze jest oddzielne wyszczególnienie ile za internet
    i to chyba będę tylko odliczać aby mieś święty spokój ile wygadałem
    prywatnie
    a ile służbowo.
    A sam internet to rzecz jasna, potrzebuję go do prowadzenia działalności
    i tyle.

    --
    grzegorz

  • 6. Data: 2011-04-25 14:09:34
    Od: grzegorz <"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl">

    W dniu 2011-04-25 09:52, Arturro pisze:
    > Użytkownik "grzegorz"<"g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl"> napisał w
    wiadomości news:4db47246$1@news.home.net.pl...

    > Po co brałeś na DG numery prywatne?

    Po prostu, lepsza jest oferta, a skoro mam taką możliwość to czemu nie?
    W sumie mogę przecież wymyśleć że 1 numer jest do kontaktu z klientami
    "stacjonarnymi" a inny np. do prowadzonej innej działalności w internecie.

    --
    grzegorz

  • 7. Data: 2011-04-25 17:50:47
    Od: "sdd" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arturro" napisał w wiadomości grup

    >A Ty znowu swoje... :]

    No tak, zapomnialem ze szanowny Troll Arturro ma zawsze jedynie sluszna
    racje.
    A uslugi florystyczne potrafi zakwalifikowac lepiej niz wszyscy Naczelnicy
    US, Kierownicy IS, Dyrektorzy GUS i sedziowie NSA razem wzieci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-04-25 21:33:33
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "sdd" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A uslugi florystyczne potrafi zakwalifikowac lepiej niz wszyscy Naczelnicy
    > US, Kierownicy IS, Dyrektorzy GUS i sedziowie NSA razem wzieci.

    Może ze mnie troll (twoim zdaniem) ale ostatanie Twoje zdanie to twoja fantazja,
    tylko zastanawiam się po co?

    Chciałeś się podbudować? AAAAAAAAAAA chciałeś jak zawsze mieć rację :PPPPPPP
    Jak w zleceniu na prowadzenie KPiR, że to nie ma znamion umowy o pracę :DDDD

    A może dlatego, że parę innych osób określiło ciebie mianem trolla, aaaa chyba ci
    kiedyś pojechałem? No tak.

  • 9. Data: 2011-04-25 21:41:51
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

> [...]

    J,w. i byłoby prosto. Tak jak wymyśliłeś też możesz robić.

    Ciekawe jak kontrola US zareaguje na takiego pacjęta? :D

    Sarkazmu nie zrozumiałeś :(
    Rozumiem uczciwych ludzi ale bez przesady. Może jestem spaczony (zbyt długo w
    biznesie) ale masz FV kosztową i nie chcesz jej w całości wrzucić pomimo iż państwo
    narzuca nam wszystkim koszmarne podatki, a rządzący przez swoją nieudolność tę masę
    kasy roztrwaniają, a ty zamiast oszczędzić/przepić lub w inny sposób tę parę groszy
    wydać TO CHCESZ IM ODDAĆ!!!! Na dom dziecka oddaj tę kasę?

  • 10. Data: 2011-04-25 22:00:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-25 23:33, Arturro pisze:
> [...]
    >
    > A może dlatego, że parę innych osób określiło ciebie mianem trolla, aaaa chyba ci

    To znaczy nietrolle mogą byki robić? "Pacjęcie" - weź słownik
    ortograficzny najpierw do ręki i lecz się.

    --
    animka