  • 1. Data: 2009-06-16 17:28:55
    Temat: Jakie lata Wam kontroluja?
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    Kontrole US, UKS w tym roku sprawdzaja ktore lata (VAT, CIT)? Jest jakas
    regula?

    ITBS

  • 2. Data: 2009-06-16 17:29:49
    Temat: Re: Jakie lata Wam kontroluja?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ITBS wrote:
    > Jest jakas
    > regula?

    tak. zgodnie z ekonomią. Maksymalizacja zysków.
    Tak, zeby jak najwięej odsetek karnych wyszło, ale żeby zdążyć przed
    przedawnieniem.

  • 3. Data: 2009-06-16 18:37:11
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    witek napisal:

    > Tak, zeby jak najwięej odsetek karnych wyszło, ale żeby zdążyć przed
    > przedawnieniem.

    Czyli co- tylko 2004 z definicji? Az mi sie wierzyc nie chce....

    ITBS

  • 4. Data: 2009-06-16 19:50:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ITBS napisal:
    > Czyli co- tylko 2004 z definicji? Az mi sie wierzyc nie chce....

    2003. Nie z definicji. Z racjonalnej checi uzyskania jak
    najwiekszej premii od jak najwiekszej grzywny.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-06-16 20:33:44
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    Ale 2003 w VAT juz za pozno, albo sie myle?

    ITBS

  • 6. Data: 2009-06-16 20:38:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    ITBS pisze:
    > Ale 2003 w VAT juz za pozno, albo sie myle?
    >
    > ITBS

    A na co nie jest za późno?
    --
    spp

  • 7. Data: 2009-06-16 21:07:17
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

    ITBS

  • 8. Data: 2009-06-16 21:21:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    ITBS pisze:

    > Nie jest chyba za pozno na CIT? Bo rozliczenie skladalo sie do marca 2004.

    Czyli innymi sowy jest jest sześć lat a nie pięć?

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-06-16 21:52:19
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h192c7$h7f$1@news.onet.pl>, s...@o...pl says...>

    > Czyli innymi sowy jest jest szesc lat a nie piec?

    Jest piec, ale jak sie policzy, to wychodzi tak jakby szesc.

  • 10. Data: 2009-06-17 05:07:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    spp napisal:
    > Czyli innymi sowy jest jest sześć lat a nie pięć?

    Tak 'jakby'. Licze sie piec lat, ale nie od konca roku rozliczanego,
    lecz od konca roku, w ktorym nastapilo zlozenie rozliczenia,
    wiec efektywnie wychodzi szesc.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek