  • 1. Data: 2009-06-17 09:17:37
    Temat: Oprogramowanie na maila - kasa fiskalna
    Od: "luk" <z...@N...gazeta.pl>

    Prowadze DG (Vat) , zamierzam sprzedawać oprogramowanie (tylko firmom) przez
    internet.
    Użytkownik ściągnie wersje programu przez internet, natomiast mailem
    otrzyma klucz aktywujacy - tak wiec oprogramowania nie otrzyma na zadnym
    nosniku (cd, dvd, dystkietki...).

    Czy w zwiazku z tym musze kupowac kase fiskalna ?

  • 2. Data: 2009-06-17 12:13:44
    Temat: Re: Oprogramowanie na maila - kasa fiskalna
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "luk" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nosniku (cd, dvd, dystkietki...).
    >
    > Czy w zwiazku z tym musze kupowac kase fiskalna ?

    nie

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-06-17 12:30:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-06-2009 o 14:13:44 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "luk" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie

    A skąd wiesz po ile to oprogramowanie, ile już miał sprzedaży dla OFNPDGiRR
    czy jak tam to szło, itd :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-06-18 09:06:56
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 17-06-2009 o 14:13:44 wspolna-flaszka.pl

    > A skąd wiesz po ile to oprogramowanie, ile już miał sprzedaży dla
    > OFNPDGiRR
    > czy jak tam to szło, itd :) ?

    tylko firmy i bez nosnika :)

  • 5. Data: 2009-06-18 09:20:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-06-2009 o 11:06:56 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > tylko firmy i bez nosnika :)

    No tak, nie przeczytałem pierwszego posta po Twojej odpowiedzi :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek