  • 1. Data: 2007-04-01 10:00:03
    Temat: Działalność jednoosobowa na spółkę cywilną
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie z jakimi wymogami wiąże się przekształcenie działalności
    jednoosobowej na spółkę cywilną? Teraz prowadzę działalność jednoosobową,
    jestem na ryczałcie ,oraz jestem płatnikiem Vat. Chcemy zawiązać spółkę w
    trzy osoby, na bazie istniejącej mojej działalności. Teraz płacę obniżoną
    składkę na ZUS w kwocie około 260zł, czy jeżeli przekształci się w spółkę
    nadal pozostanie ta ulga i co z zusem za pozostałe osoby czy też może być on
    niższy?
    Z góry dziękuję za informację.