  • 1. Data: 2002-06-21 11:59:45
    Temat: Jaz z paliwem
    Od: "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl>

    Witam wszystkich, wiem ze ta kwestia byla poruszana juz niejednokrotnie, ale
    wole sie upewnic. Prowadze dzialalność gospodarczą KPiR jestem Vat`owce i
    mam fakture na benzyne czy wpisuje tylko w ksiazce przychodów i rozchodów,
    bo chyba vatu sobie nie odliczam?

    Prosze o podpowiedz z Gory dziekuje.

    Marcin--

  • 2. Data: 2002-06-21 13:26:02
    Temat: Re: Jaz z paliwem
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    zależy co to za auto

  • 3. Data: 2002-06-21 17:56:08
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik justyna <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aev90j$i2g$...@n...tpi.pl...
    > zależy co to za auto
    >
    > Użytkownik "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl> napisał w wiadomości
    > ale

    Zapraszam na moje FAQ ;-) do działu samochód w firmie.
    Inne działy też są ciekawe ;)
    WS

    --
    My ICQ # 131633151