  • 1. Data: 2007-12-28 13:39:20
    Temat: Jedna DG czy wiele DG
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzę własną DG ale zaczyna mi się robić mały młyn w rodzaju
    działalności. Czy są jakieś przeciwwskazania prawne/formalne abym
    wszystko miała pod jedną DG:
    - serwis sprzętu elektronicznego
    - usługi fotograficzne
    - handel oprogramowaniem
    - handel urządzeniami do filtrowania wody.
    Kiedyś było coś takiego jak "przedsiębiorstwo wielobranżowe" ;-))

    A jeżeli należy to rozdzielić to jak? Bo przecież nie mogę mieć wiele
    jednoosobowych DG pod jednym NIP'em chyba?

    Pozdrowienia
    Smykas

  • 2. Data: 2007-12-28 13:51:39
    Temat: Re: Jedna DG czy wiele DG
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > Prowadzę własną DG ale zaczyna mi się robić mały młyn w rodzaju
    > działalności. Czy są jakieś przeciwwskazania prawne/formalne abym wszystko
    > miała pod jedną DG:
    nie

  • 3. Data: 2007-12-28 13:53:50
    Od: kropka <a...@k...pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > - handel oprogramowaniem
    > - handel urządzeniami do filtrowania wody.
    > Kiedyś było coś takiego jak "przedsiębiorstwo wielobranżowe" ;-))

    Nalezy te wszystkie działalnosci ująć w zaktualizowanym
    wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (albo
    rejestrze sądowym, w przypadku spółek prawa handlowego)
    i... można nazwać dowolnie, np "Moja Firma"

    > A jeżeli należy to rozdzielić to jak? Bo przecież nie mogę mieć wiele
    > jednoosobowych DG pod jednym NIP'em chyba?

    Jednoosobowych DG to nie można, ale np JD + dowolna ilość spółek, np.
    sc, itd
    kropka

  • 4. Data: 2007-12-28 14:29:47
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    kropka pisze:
    > Nalezy te wszystkie działalnosci ująć w zaktualizowanym
    > wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (albo
    > rejestrze sądowym, w przypadku spółek prawa handlowego)
    > i... można nazwać dowolnie, np "Moja Firma"

    Dzięki serdeczne i Wesołego Nowego
    Smykas