  • 1. Data: 2007-12-28 16:23:42
    Temat: Jakie PITy na koniec roku?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    zawsze miałem PIT-5 i PIT-4 za zlecennika i potem pit-8b za niego. A teraz
    się to pozmieniało i zagubiony jestem. Jakie mam wystawić na koniec roku
    druczki? 8b dla zlecennika i tyle?
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 2. Data: 2007-12-28 16:26:43
    Temat: Re: Jakie PITy na koniec roku?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2007 o 17:23:42 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz
    > się to pozmieniało i zagubiony jestem. Jakie mam wystawić na koniec roku

    11 dla zlecennika,
    4R dla biurw

    no i standardowo 36

    pozdr
    tommyz

  • 3. Data: 2007-12-28 17:19:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 grudzień 2007 17:26
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.t31zytkyipkhj4@unk>):

    > 11 dla zlecennika,
    > 4R dla biurw

    Mam tylko zlecennika. Mam DG OF i jeżdżę po klientach. Czasami zlecam pomoc
    zlecennikowi. chyba 4L mu się wystawiało pierwej?

    > no i standardowo 36

    Ale to na wiosnę dopiero....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 4. Data: 2007-12-28 17:52:17
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2007 o 18:19:06 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > pomoc
    > zlecennikowi. chyba 4L mu się wystawiało pierwej?

    11 dla gościa(zamiast 11/8b)
    4R do US(zamiast 4)

    > Ale to na wiosnę dopiero....

    Ano

  • 5. Data: 2007-12-28 18:27:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 grudzień 2007 18:52
    wasz znak: <op.t313xfb2ipkhj4@unk>):

    > 11 dla gościa(zamiast 11/8b)
    > 4R do US(zamiast 4)

    O!A ten 4R też do końca stycznia?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 6. Data: 2007-12-28 18:37:20

    Dnia 28-12-2007 o 19:27:06 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 grudzień 2007 18:52
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.t313xfb2ipkhj4@unk>):

    > O!A ten 4R też do końca stycznia?