  • 1. Data: 2007-12-28 13:29:36
    Temat: zwrot VAT budownictwo 22%->7%
    Od: "hajkju" <d...@h...pl>

    Witam,

    mam taką wątpliwość:
    czy materiały takie jak szpachla, gładź, klej do płytek można przedstawić do
    US jeżeli chodzi o zwrot podatku?

    Mam pewien problem aby sklasyfikaować je wg Załącznika Rozporządzenia
    Ministra: (wyroby z betonu i gipsu, może cement, wapno gips, hm?)

    proszę o pomoc

  • 2. Data: 2007-12-30 18:19:23
    Temat: Re: zwrot VAT budownictwo 22%->7%
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "hajkju" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pewien problem aby sklasyfikaować je wg Załącznika Rozporządzenia
    > Ministra: (wyroby z betonu i gipsu, może cement, wapno gips, hm?)

    Ja rozliczając Vat Twoje wątpliwe materiały zakwalifikowałem. Czy tak samo
    uzna US możesz zapytać za parę miesięcy.
    Jutro zanoszę :-)

    --
    Pawełj