    From: "Tomasz28" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jednoosobowa DG - Skad brac koszty?
    Date: 9 Nov 2006 17:28:12 -0800

    Witam wszystkich,

    Nareszcie udalo mi sie pojsc na swoje i zalozyc moja wymarzona,
    jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Jednak po pierwszych kilku
    miesiacach jestem wrecz przerazony ile z ciezko wypracowanego dochodu
    musze oddac fiskusowi!

    Zajmuje sie tworzeniem i promocja stron internetowych, koszty
    dzialalnosci mam wiec znikome. DG prowadze we wlasnym mieszkaniu, wiec
    co jedynie odliczam czesc czynszu, telefonu etc. Cala prace wykonuje
    sam, wiec koszty ktore ponosze stanowia 1/40 zyskow. A od reszty leci
    podatek i vat.

    Tu wiec moje pytanko - moglaby mi jakas dobra duszyczka dac pomysl co
    moge wrzucac w koszty? Z tego co sie orientuje to koszt musi byc
    zwiazany z przychodem firmy - kupilem wiec 2 nowe komputery, dziesiatki
    programow usprawniajacych prace i mowiac prawde wiecej inwestycji do
    szczescia mi nie potrzeba.

    Bede wdzieczny za wszelkie pomysly ktore pozwola mi zmniejszyc dochod.

    pozdrawiam serdecznie

    Tomasz