  • 1. Data: 2006-11-10 01:28:12
    Temat: Jednoosobowa DG - Skad brac koszty?
    Od: "Tomasz28" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich,

    Nareszcie udalo mi sie pojsc na swoje i zalozyc moja wymarzona,
    jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Jednak po pierwszych kilku
    miesiacach jestem wrecz przerazony ile z ciezko wypracowanego dochodu
    musze oddac fiskusowi!

    Zajmuje sie tworzeniem i promocja stron internetowych, koszty
    dzialalnosci mam wiec znikome. DG prowadze we wlasnym mieszkaniu, wiec
    co jedynie odliczam czesc czynszu, telefonu etc. Cala prace wykonuje
    sam, wiec koszty ktore ponosze stanowia 1/40 zyskow. A od reszty leci
    podatek i vat.

    Tu wiec moje pytanko - moglaby mi jakas dobra duszyczka dac pomysl co
    moge wrzucac w koszty? Z tego co sie orientuje to koszt musi byc
    zwiazany z przychodem firmy - kupilem wiec 2 nowe komputery, dziesiatki
    programow usprawniajacych prace i mowiac prawde wiecej inwestycji do
    szczescia mi nie potrzeba.

    Bede wdzieczny za wszelkie pomysly ktore pozwola mi zmniejszyc dochod.

    pozdrawiam serdecznie

    Tomasz

  • 2. Data: 2006-11-10 06:20:51
    Temat: Re: Jednoosobowa DG - Skad brac koszty?
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz28" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Tu wiec moje pytanko - moglaby mi jakas dobra duszyczka dac pomysl co
    > moge wrzucac w koszty?

    Jedyną szansę, aby wyjść na zero bedziesz miał, wrzucając w koszty bilety do
    Londynu i płyn do zmywania naczyń :)

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-11-10 08:10:52
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

> [...]
    > szczescia mi nie potrzeba.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie pomysly ktore pozwola mi zmniejszyc dochod.

    Zatrudnij sobie szparke sekretarke :)

  • 4. Data: 2006-11-10 08:21:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Jednak po pierwszych kilku
    > miesiacach jestem wrecz przerazony ile z ciezko wypracowanego dochodu

    Idą wybory. Nie do końca ta właściwe w tej materii, ale tak czy
    inaczej, możesz dać sygnał, że się na to nie zgadzasz, nie głosując
    na socjalistów :)

> [...]
    > zwiazany z przychodem firmy - kupilem wiec 2 nowe komputery, dziesiatki
    > programow usprawniajacych prace i mowiac prawde wiecej inwestycji do

    Możesz jeszcze samochód wyleasingować, czy coś... Ale to właściwie
    tyle. To tylko moja teściowa kupuje masę niepotrzebnych jej rzeczy,
    żeby nie płacić podatku. Tym sposobem ciągle nie ma pieniędzy, ale
    jeździ co trzy lata nowym wyleasingowanym autem no i faktycznie płaci
    mały podatek...
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-11-10 10:06:48
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-11-2006 o 09:21:00 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > żeby nie płacić podatku. Tym sposobem ciągle nie ma pieniędzy, ale
    > jeździ co trzy lata nowym wyleasingowanym autem no i faktycznie płaci

    Ale jaki jest sens wydawać niepotrzebnie kwotę A żeby nie zapłacic potem
    19%*A ?

  • 6. Data: 2006-11-10 10:15:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@o...pl> napisal(a):
    > Dnia 10-11-2006 o 09:21:00 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    > napisa?(a):

    > Ale jaki jest sens wydawa? niepotrzebnie kwot? A ?eby nie zap?acic potem
    > 19%*A ?

    No właśnie, ja tez tego nie rozumiem. Ale ona nie może znieść płacenia
    podatku do US i woli niepotrzebnie wydać pieniądze, niż zapłacić
    podatek. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-11-10 10:23:32
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    A ja życze sobie i innym abyśmy płacili jak największe podatki ;)))) ja jak
    narazie nie płaca podatku bo.... nie mam dochodu :(((