  • 1. Data: 2007-05-29 15:30:09
    Temat: Jednoosobowa działalność gospodarcza ->spółka
    Od: "LEHKO" <lehko@WYWAL_TO_wp.pl>

    Witam

    Jest sobie firma czyli jednoosobowa działalność gospodarcza i docelowo chciałbym
    dołączyć jako współwłaściciel. Oczywiście dostaniemy nowy NIP REGON, ale jak to
    będzie wyglądało z US, czy wszystko co było wpuszczane w koszty, trzeba będzie
    zwrócić? (VAT), bo przecież ta pierwsza osoba dalej będzie prowadziła
    działalność tylko, że już w spółce. Kolejne moje pytanie to gdzie najlepiej
    poczytać o rodzajach spółki, bądź może wy mi coś zasugerujecie jakie są korzyści
    z takiej spółki nie innej. Z góry dziękuję za podpowiedzi.