  • 1. Data: 2003-02-13 11:48:33
    Temat: Jednoosobowa spólka jawna - ?
    Od: "Bartosz Zoltak" <b...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos orientuje się, czy spółka jawna może być jednoosobowa?

    W KSH wyraznie zaznaczone jest to dla sp. z o.o. ale dla sp. jaw
    nie jest jasno powiedziane i może ktos wie bardziej z praktyki
    jak to wygląda?

    Dzięki za pomoc,
    Bartek

  • 2. Data: 2003-02-13 12:01:43
    Temat: Re: Jednoosobowa spólka jawna - ?
    Od: "Falka" <f...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > W KSH wyraznie zaznaczone jest to dla sp. z o.o. ale dla sp. jaw
    > nie jest jasno powiedziane i może ktos wie bardziej z praktyki

    Jeśli spółka to spółka.............. Trzeba miec wspólnika :)
    Pozdrawiam Ela

  • 3. Data: 2003-02-13 12:48:55
    Od: "ajt" <a...@u...com.pl>

> [...]
    >
    > W KSH wyraznie zaznaczone jest to dla sp. z o.o. ale dla sp. jaw
    > nie jest jasno powiedziane i może ktos wie bardziej z praktyki

    Z praktyki to chyba w poniedziałek przyszło do mnie zamówienie od firmy z
    danymi
    PPHU "xxxxxxx" Spółka jawna
    Jan Kowalski
    adres
    ajt

  • 4. Data: 2003-02-13 15:21:53
    Temat: Re: Re: Jednoosobowa spólka jawna - ?
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <b2g49e$s6o$1@atlantis.news.tpi.pl>, a...@u...com.pl
    says...

    > Z praktyki to chyba w poniedziałek przyszło do mnie zamówienie od firmy z
> [...]

    Bo w firmie spolki jawnej jest obowiazek ujawnienia co najmniej jednego
    wspolnika - na tym polega jawnosc tej spolki.

    A poniewaz to spolka osobowa - mus byc wiecej niz jeden wspolnik, i o
    ile mi wiadomo nie moga to byc tylko wspolnicy z wspolnego gospodarstwa
    (maz i zona)

    K.

  • 5. Data: 2003-02-13 19:44:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 13-02-2003 16:21, Użytkownik Jakub Słocki napisał:

    > A poniewaz to spolka osobowa - mus byc wiecej niz jeden wspolnik, i o
    > ile mi wiadomo nie moga to byc tylko wspolnicy z wspolnego gospodarstwa
    > (maz i zona)

    A gdzie znalazes taki zakaz????

    Maddy nagle przebudzona w innej rzeczywistości prawnej...?

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-14 10:50:30
    Od: "remm" <r...@p...onet.pl>

    1. Jeśli s-ka to przynajmniej 2-ch.
    2. Jeśli jawna - to musi być ujawniony przynajmniej jeden (i wszystko gra)
    3. MOże to być małżeństwo - rodzeństwo, i co ino tylko

    Powodzenia

    Remm

  • 7. Data: 2003-02-14 10:59:58
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <b2gsl2$n2v$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@e...com.pl says...

    > A gdzie znalazes taki zakaz????

    Chodzi Ci o malzonkow czy o jedna osobe?

    Jesli chodzi o malzonkow:
    Nie znalazlem takiego zakazu - nie mialem potrzeby zakladania takiej
    spolki wiec nie poszukiwalem, natomiast jak zwykle - to wiadomosc
    zaslyszana w urzedzie. Stad wyrazenie "o ile mi wiadomo" - i ciesze sie
    (na ewentualna przyszlosc) ze sie myle :)

    K.