  • 1. Data: 2003-02-13 12:06:17
    Temat: Nowe city
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Od 01.01.2003 zmieniły się formularze CIT-2 i CIT-O. Jak mi się zdaje nie
    wszystkie rubryki w starych pasują do nowych. Ponieważ CIT związany jest z
    rokiem obrotowym a nie kalendarzowym, to jak zachować ciągłość w przypadku
    przesuniętego roku obrotowego. Np. firma ma rok obrotowy od czerwca do
    czerwca, przez parę miesięcy wypełniała CIT-2 i CIT-O i teraz nagle w
    połowie (swojego) roku ma przejść na formularze, które nie jak do dotychczas
    składanych nie pasują. Jak to ugryźć ?

    LM

  • 2. Data: 2003-02-13 20:19:05
    Temat: Re: Nowe city
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połowie (swojego) roku ma przejść na formularze, które nie jak do
    > dotychczas składanych nie pasują. Jak to ugryźć ?

    Trzeba zabić tych co ciągle mieszają we wzorach PITów, CITów i
    innych.:-))
    Mnie to już do pasji doprowadza.Co przyjdzie nowa ekipa to jedynym prawie
    efektem ich "pracy" jest zmiana wzorów deklaracji i nnych ewidencji.Niech
    ich szlag trafii.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-02-14 09:43:35
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Leszek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Trzeba zabić tych co ciągle mieszają we wzorach PITów, CITów i
    > innych.:-))
    >(...)

    Myślenie bardzo niekonstruktywne. Lepiej zrobić na tym interes :)

    Tak pomyślałem parę lat temu...

    M.K.

  • 4. Data: 2003-02-14 14:05:02
    Temat: Re: Re: Nowe city
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 14 Feb 2003 10:43:35 +0100, "Marcin Konopka"
    <m...@i...com.pl> wrote:

    >Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Myślenie bardzo niekonstruktywne. Lepiej zrobić na tym interes :)
    >
    >Tak pomyślałem parę lat temu...

    No tak, cała masa ludzi robi na tym interes: zaprzyjaźnione drukarnie,
    fabryki papieru, firmy softwarowe, skupy makulatury, a zwłaszcza
    mistrzowie konstruktywnego myślenia - urzędnicy rozdzielający
    kontrakty.
    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2003-02-14 14:19:56
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

> [...]
    > fabryki papieru, firmy softwarowe, skupy makulatury, a zwłaszcza
    > mistrzowie konstruktywnego myślenia - urzędnicy rozdzielający

    Lepsze to niż "zabijanie" :)

    Marcin Konopka

  • 6. Data: 2003-02-14 21:21:59
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b2itkn$smm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Lepsze to niż "zabijanie" :)

    bardziej humanitarne?

  • 7. Data: 2003-02-14 21:40:57
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:b2itkn$smm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > bardziej humanitarne?

    Nie. Napedza koniunkture (sam nie wiem czy mam sie smiac czy plakac).

    Karol

  • 8. Data: 2003-02-14 22:15:06
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Napedza koniunkture (sam nie wiem czy mam sie smiac czy plakac).

    Jest kilka innych sposobów jej napędzania o których udają że "nie
    wiedzą".
    A to drugie to należy-śmiać się przez łzy:-))