  • Data: 2004-01-24 11:55:58
    Temat: Jeszcze raz o Kilometrówce ...
    Od: "Xcelent" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie

    Korzystam z samochodu prywatnego w firmie w której jestem zatrudniony.
    Co miesiąc rozliczam przejechane kilometry w/g obowiązującej stawki.

    Pracodawca poinformował mnie że jesli nie przerejestruje samochodu na siebie
    (jestem współwłascicielem razem z Ojcem) to w swietle nowych !? przepisów
    nie będę mógł rozliczać kilometrówki.

    Jeśli to prawda to jakie w przybliżeniu będą koszty takiej operacji
    przerejestrowania ?

    Mój samochód ma 8 lat i wartość ok 17 tyś zł.

    Bardzo proszę osobę biegłą w tym temacie o wypowiedzenie się.

    Dziękuję i Pozdrawiam
    Tomasz