  • 1. Data: 2004-01-24 11:55:58
    Temat: Jeszcze raz o Kilometrówce ...
    Od: "Xcelent" <g...@p...com>

    Witam Serdecznie

    Korzystam z samochodu prywatnego w firmie w której jestem zatrudniony.
    Co miesiąc rozliczam przejechane kilometry w/g obowiązującej stawki.

    Pracodawca poinformował mnie że jesli nie przerejestruje samochodu na siebie
    (jestem współwłascicielem razem z Ojcem) to w swietle nowych !? przepisów
    nie będę mógł rozliczać kilometrówki.

    Jeśli to prawda to jakie w przybliżeniu będą koszty takiej operacji
    przerejestrowania ?

    Mój samochód ma 8 lat i wartość ok 17 tyś zł.

    Bardzo proszę osobę biegłą w tym temacie o wypowiedzenie się.

    Dziękuję i Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2004-01-24 22:14:01
    Temat: Re: Jeszcze raz o Kilometrówce ...
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    Xcelent wrote:
    > Pracodawca poinformował mnie że jesli nie przerejestruje samochodu na siebie
    > (jestem współwłascicielem razem z Ojcem) to w swietle nowych !? przepisów
    > nie będę mógł rozliczać kilometrówki.

    A powiedział ci które to przepisy konkretnie mówią? Sam bym z chęcią
    poczytał (choć już kilometrówki nie porwadzę :-) ).

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net