  • 1. Data: 2004-02-19 15:08:19
    Temat: Jki pit, PIT-5 czy PIT-5L
    Od: "DawidP" <n...@w...pl>

    Witam
    Od nowego roku moja znajoma przeszla z rozliczenia ryczaltowego na KPiR.
    Prowadzi jednoossobowa dzialalnosc gospodarcza. Czy powinna wypelnic PIT-5
    czy PIT-5L. Jaka jest roznica miedzy tymi dokumentami?
    Pozdrawiam
    DawidP

  • 2. Data: 2004-02-19 15:48:34
    Temat: Re: Jki pit, PIT-5 czy PIT-5L
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "DawidP" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prowadzi jednoossobowa dzialalnosc gospodarcza. Czy powinna wypelnic PIT-5
    > czy PIT-5L. Jaka jest roznica miedzy tymi dokumentami?
    Pit 5 dla osób które obliczają podatek wg skali podatkowej
    Pit 5 L dla osób ktore obliczają podatek wg stawki liniowej - 19%
    Agata

  • 3. Data: 2004-02-19 16:00:43
    Od: "DawidP" <n...@w...pl>

    > Pit 5 dla osób które obliczają podatek wg skali podatkowej
    > Pit 5 L dla osób ktore obliczają podatek wg stawki liniowej - 19%
    > Agata

    Dzieki bardzo
    DawidP

  • 4. Data: 2004-02-19 16:18:08
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Dzieki bardzo

    Z tym, że wyboru już nie ma - zadeklarować liniowy należało do 20.01. br.

    Tomek
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał. PIT-5L

  • 5. Data: 2004-02-19 16:24:38
    Od: "DawidP" <n...@w...pl>

    > Z tym, że wyboru już nie ma - zadeklarować liniowy należało do 20.01. br.

> [...]

    Oki, doczytalem juz na ten temat
    Dzieki i pozdtrawiam
    DawidP