  • 1. Data: 2004-02-19 13:19:36
    Temat: SAD w 2004 roku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!

    Czy w roku bieżącym druk SAD jest taki sam jak w 2003, czy też coś się
    zmieniło?

    Czy coś w zasadnych wypełniania uległo zmianie?

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-02-19 14:11:53
    Temat: Re: SAD w 2004 roku
    Od: "Vei" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmieniło?
    >
    > Czy coś w zasadnych wypełniania uległo zmianie?

    Na razie sie zmienilo niewiele. Wieksze mziany beda po 1 maja.
    A teraz zalezy czy twoj urzad ma celine czy nie. Jesli tak- to idziesz z
    dyskeitka i SAD drukiem. Jesli nie - bez zmian.

  • 3. Data: 2004-02-19 14:22:56
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Vei" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na razie sie zmienilo niewiele. Wieksze mziany beda po 1 maja.
    > A teraz zalezy czy twoj urzad ma celine czy nie. Jesli tak- to idziesz z
    > dyskeitka i SAD drukiem. Jesli nie - bez zmian.

    Dzięki, chociaż nie do końca rozumiem :-/. Jeśli ma Celinę - to mam mieć i
    wypełniony jak dotychczas SAD (plus DWC) i dane na dyskietce? A jak nie będę
    miał dyskietki?
    Jeśli nie ma Celiny - to tylko druki papierowe?

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-02-19 14:30:01
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > miał dyskietki?
    > Jeśli nie ma Celiny - to tylko druki papierowe?

    Dokladnie tak. U mnie w UC I maja Celinke i "pelna komputeryzacje", wiec pedze
    przy imporcie z SAD, DWC i dyskietka. Dane na dyskietce to SAD wyimportoany do
    Celiny (np. z Huzara).

    A jak zalatwiam sprawe w OC na poczcie, to tylko SAD zanopsze i nawet DWC nie
    chca.

  • 5. Data: 2004-02-19 15:24:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > pedze
    > przy imporcie z SAD, DWC i dyskietka. Dane na dyskietce to SAD

    Uff... może więc być problem :-/. Czy gdzieś jest specyfikacja pliku na
    potrzeby "Celiny"? Czy "Celina" ma coś wspólnego z "Intrastatem"?

    Pzdr,
    BaLab

  • 6. Data: 2004-02-19 15:33:36
    Od: "Vei" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Uff... może więc być problem :-/. Czy gdzieś jest specyfikacja pliku na
    > potrzeby "Celiny"? Czy "Celina" ma coś wspólnego z "Intrastatem"?

    Na stronie twojego UC powinny byc. Ogolne wiadomosci sa tu
    http://www.mf.gov.pl/sluzba_celna/aktualnosci/index.
    php

  • 7. Data: 2004-02-19 17:40:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Uff... może więc być problem :-/. Czy gdzieś jest specyfikacja pliku
    na
    > potrzeby "Celiny"? Czy "Celina" ma coś wspólnego z "Intrastatem"?

    Specyfikacje xml są na stronach autorów tego
    niesamowitego oprogramowania:
    http://www.celina.skg.pl

    Intrastaty też będą obsługiwane przez
    ten system.
    Przyznam, że na kilkanaście prób
    nie udało mi się ani razu.
    Albo błędy w dokumencie,
    albo serwer zajęty, albo nie działa.

    Chyba trzeba poczekać, aż dopracują.
    Zresztą patrząc na liczbę poprawek
    wprowadzanych w programów
    obsługi celnej, widać, że nie współpracuje
    na razie to dobrze.

  • 8. Data: 2004-02-19 17:49:02
    Od: "radbilcz" <r...@s...onet.pl>

> [...]
    > zmieniło?
    >
    > Czy coś w zasadnych wypełniania uległo zmianie?

    Gdzie kupujesz druki SAD ?.

  • 9. Data: 2004-02-19 17:52:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    się
    > zmieniło?
    >
    > Czy coś w zasadnych wypełniania uległo zmianie?

    Od lutego chyba zmieniły się zasady
    ustalania kursu celnego.

  • 10. Data: 2004-02-19 21:02:50
    Od: "iz" <i...@i...pl>

    Życzę powodzenia z celiną, taaakie gafy wali, że diabli biorą, a jak
    przesyłasz elektronicznie to masz przerąbane:)