  • 1. Data: 2004-02-19 13:38:05
    Temat: Kuchenka na raty?
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Witam grupowiczów.

    Kupiłem kuchnię gazową i chcę ją odliczyć w uldze remontowej.
    Kredyt został mi udzielony przez sprzedawcę (sklep Auchan, formalności w
    sklepie, kredyt spłacany w banku Lukas).
    Cześć spłaciłem w 2003, resztę w 2004.
    Jak to odliczyć? Czy całość w roku jak na fakturze (jest tam pieczątka
    "kredyt lokalny) czy też faktycznie poniesione w 2003 roku koszty (kredyt
    + odsetki) i to samo w 2004r.
    W końcu za to że od razu nie uiściłem całej kwoty ponoszę dodatkowe koszty
    (nie ma nic za darmo).

    --
    Pozdrowienia

    Jano

    PS. Pytanie zadawałem już raz w zeszłym roku - zero odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-02-19 20:41:50
    Temat: Re: Kuchenka na raty?
    Od: "Doors" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PS. Pytanie zadawałem już raz w zeszłym roku - zero odpowiedzi.

    > z tego co się dowiadywałam w US to liczy się data wystawienia faktury i
    nie ma tu znaczenia forma zapłaty Pozdrawiam