  • 1. Data: 2002-05-28 07:15:13
    Temat: KPIR gdzie? pomóżcie amatorowi
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Mam zamiar założyć działalnośc gospodarczą z której rozliczałbym się z
    fiskusem na zasadach ogólnych...ale jeszcze nie mam o tym zielonego
    pojęcia....zastanawiam się nad wynajęciem biura rachunkowego ale to trochę
    kosztuje.
    Proszę najpierw o namiar w sieci na podstawy z tej dziedziny w stylu:
    - jak prowadzić kpir itp.
    Z góry dzieki!!

  • 2. Data: 2002-05-28 07:30:39
    Temat: Re: KPIR gdzie? pomóżcie amatorowi
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    http://www.rp.pl/dodatki/firma_z_020523/firma_z_a_1.
    html
    tam tez jest link do rmf o prowadzeniu kpir - na pamiec! ;)

    mozesz oddac ksiege do biura rachunkowego na np. trzy
    miesiace i zobaczyc, jak sie ja prowadzi

  • 3. Data: 2002-05-28 08:06:10
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > kosztuje.
    > Proszę najpierw o namiar w sieci na podstawy z tej dziedziny w stylu:

    Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne prowadzenie Księgi, to proponuję
    program, który sam wiele zrobi i przypilnuje. Polecam profesjonalny program
    w cenie tylko 50 pln netto
    http://www.tgsoft.pl/kpir.htm
    wersja DEMO http://www.tgsoft.pl/download.htm
    Demonstracja http://www.tgsoft.pl/video.htm

    Nie musisz ryzykować i tracić kilkuset złotych, zapoznaj się z tą ofertą...

    TG

  • 4. Data: 2002-05-28 08:54:28
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    z czwartkowym dodatkiem do Rzeczpospolitej - Moja firma był cd-rom z
    programem do KPIR + artykuł jak prowadzić księgę - polecam

  • 5. Data: 2002-05-28 11:29:07
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Matovy <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acvgk9$m53$...@n...onet.pl...

> [...]
    >
    > z czwartkowym dodatkiem do Rzeczpospolitej - Moja firma był cd-rom z
    > programem do KPIR + artykuł jak prowadzić księgę - polecam

    Popieram prowadzenie KPiR na komputerze. Unikasz wielu głupich błędów i
    mozolnej pracy. Nie zwalnia to od znajomości przepisów

    WS

  • 6. Data: 2002-05-28 15:57:17
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Jeżeli zdecydujesz się na samodzielne prowadzenie Księgi, to proponuję
    > TG

    Człowieku,
    poczytaj sobie netykietę i do jasnej ... nie uprawiaj komercji na publicznej
    grupie dyskusyjnej.
    Mogę sobie wyobrazić, że Twój produkt jest najlepszy, ale tak nie powinno
    się robić.
    Wystarczy wpisać w wyszukiwarce jedno słowo "KPIR" aby się przekonać
    ile jest firm obecnych na Internetowych witrynach.

    Nie rób z łaski swojej prywatnego folwarku z newsów.

    Bardzo się Wam dziwię,
    Szanowni grupowicze, że tolerujecie
    tego typu spamowanie :-((

    Nie pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2002-05-28 22:17:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 May 2002, Piotr K. wrote:
    [...do TG...]
> [...]
    >+ poczytaj sobie netykietę i do jasnej ... nie uprawiaj komercji [...]
    >+ Nie rób z łaski swojej prywatnego folwarku z newsów.

    Chyba *trochę* cię poniosło: owszem, Tadeuszowi należy
    się "na opamiętanie" za niezbyt wyraźne zaznaczenie że
    'reklamuje' swój produkt.
    Ale ponieważ odpowiedź aż tak bardzo NTG a (OT wcale)
    nie była - to *ja* myślę że *tyle* (w sumie: informację
    a nie reklamę, nawet jeśli nieobiektywną informację !)
    można strawić.
    Widać nie ja jeden z tego powodu odpusciłem i nie warczałem...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-05-29 06:09:29
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    > można strawić.
    > Widać nie ja jeden z tego powodu odpusciłem i nie warczałem...

    Jeśli znajdziesz chwile, to przeczytaj post autora wątku.

    Nie chodzi mi o fakt sporadycznego uprawiania reklamy.
    Wystarczy przeszukać grupę z hasłem "tgsoft".

    Jeśli chcecie, żeby "pl.soc.prawo.podatki" zamieniła się w "pl.biznes",
    to ja już się nie będę odzywał i bardzo, bardzo przepraszam.

    Zapraszamy pozostałych producentów ( znajdzie się jakaś setka ).
    Skoro wolno jednemu, to dlaczego się ograniczacie i postępujecie
    zgodnie z netykietą i innymi zasadami dobrego biznesu.
    Wydaje mi się, iż nadszedł czas walki z monopolem na grupie ;-)

    Piotr

  • 9. Data: 2002-05-29 06:23:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 May 2002, Piotr K. wrote:
    [...]
    >+ Jeśli chcecie, żeby "pl.soc.prawo.podatki" zamieniła się w "pl.biznes",
    >+ to ja już się nie będę odzywał i bardzo, bardzo przepraszam.

    Och, nie przesadzaj :)
    Bo zacznę Maddy cytować ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-05-29 07:58:28
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Och, nie przesadzaj :)
    > Bo zacznę Maddy cytować ;)
    Czyżbym weszła do kanonu literatury pl.soc.prawo.podatki ? :-)))
    Ktos tu zbiera moje złote sentencje? ;-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl