eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKPiR - EŚT - księgowanie › KPiR - EŚT - księgowanie
  • Data: 2004-06-28 22:50:26
    Temat: KPiR - EŚT - księgowanie
    Od: "Patryk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam grupowiczów. Dla was to proste, dla mnie trochę kłopotliwe. Sprawa ma
    się tak:
    Rozpocząłem działalność 15 grudnia 2003.
    Zrobiłem wycene komputera na dzien 31.12.2003 - 1000 złotych.
    W następnych miesiącach dokupiłem drukarkę, skaner i monitor - stary się
    zepsuł, oraz Windowsa.
    Chcę jednorazowo zamortyzować ten komputer - muszę to zrobić w miesiącu
    styczniu czy lutym,
    jeśli protokól wyceny sporządzony jest w styczniu i przyjęcie środka
    trwałego w styczniu?

    Teraz jak to wszystko zaksięgować - co wpisać gdzie w KPiR a co w EŚT?
    A co jeśli jednorazowo zamortyzuje ten komputer zrobię, chcąc dodać
    drukarkę, skaner i monitor?
    Do czego to dodam, jeżeli jego wartość będzie wynosiła 0 - zamortyzowany w
    100%?

    Jak rozpisać to wszystkio w EŚT? Osobno "Komputer", "monitor" itd ?
    Jak amortyzować Windowsa?

    Pozdrawiam oraz liczę na waszą pomoc.
    Patryk.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1