  • 1. Data: 2002-01-25 14:56:59
    Temat: KPiR - Księga Express
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Pod adresem http://tgsoft.pl/images/ani_ksiega.gif znajduje się krótki
    pokaz widoku Księgi.

    Takie mozliwości tylko w Księdze Express za.... 20 PLN Brutto

    więcej informacji http://tgsoft.pl/kpir.htm

    TG

  • 2. Data: 2002-01-25 16:48:51
    Temat: Re: KPiR - Księga Express
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Tadeusz Golebiowski wrote:

    > Pod adresem http://tgsoft.pl/images/ani_ksiega.gif znajduje się krótki
    > pokaz widoku Księgi.
    >
    > Takie mozliwości tylko w Księdze Express za.... 20 PLN Brutto

    Ponawiam zapytanie - jakie sa opinnie (niezalezne) o tym programie.

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 3. Data: 2002-01-25 17:53:19
    Od: "jotka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Boguszewski" <p...@1...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3C518C73.18989888@1234poczta.onet.pl...

    > Ponawiam zapytanie - jakie sa opinnie (niezalezne) o tym programie.
    >
    > --
    > Pozdrowionka
    Cześć!
    Widziałam tyko trochę bo nie chce się strona otworzyć.
    Mam pytanie, czy dalej są gdzieś rubryki (oddzielne) - wynagrodzenia, zakup
    towarów handlowych, pozostałe koszty itd.. czy tylko przychód rozchód ?
    Pozdrawiam. Jerzyk.
    __

  • 4. Data: 2002-01-25 20:32:27
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    zakup
    > towarów handlowych, pozostałe koszty itd.. czy tylko przychód rozchód ?
    __

    proponuję ściągnąć darmową wersję programu (niecałe 5 MB) i sprawdzić na
    żywca co jest dobre a co wymaga poprawki - ja to właśnie robię ale na razie
    za wcześnie na jakieś konstruktywne uwagi

    pozdrav
    siepacz

  • 5. Data: 2002-01-25 21:41:18
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    zakup
    > towarów handlowych, pozostałe koszty itd.. czy tylko przychód rozchód ?

    Oczywiście, wszystko co jest potrzebne do zarejestrowania zdarzeń oraz
    wydruk Księgi. Oto przykład wydruku Księgi:
    info: http://tgsoft.pl/kpir.htm#WydrukKsiegi
    wydruk: http://tgsoft.pl/ke/kpir1.html

    Proponuję jednak pobrać wersję instalacyjną:
    http://programy.tgsoft.pl/setup_ke.exe
    Albo od razu zamówić... http://www.tgsoft.pl/kpir.htm#Zamowienie

    Pozdrowienia,
    TG

  • 6. Data: 2002-01-27 10:12:54
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Pawel Boguszewski wrote:

    > Ponawiam zapytanie - jakie sa opinnie (niezalezne) o tym programie.
    Ściągęłam, obejrzałam, jest niezła.
    Gdyby tak jeszcze ewidencja przebiegu pojazdu, rejestr środków trwałych i
    ewidencja wyposażenia... Byłby ładny kompletny program.
    To pierwsze wrażenia.
    Jak potestuję, napiszę więcej.

    Maddy

    --