  • Data: 2002-11-14 14:25:40
    Temat: KPiR a spis z natury.
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W wielu miejscach czytałem, że pierwszym wpisem w KPiR musi
    być "spis z natury", który u mnie wynosi 0zł.
    Kupiłem sobie dzisiaj papierową KPiR, patrzę i... gdzie ten
    spis tam wpisać ?
    Tak sobie kombinuję, że w kol.6 ("opis zdarzenia gosp.") powinno
    być wpisane "spis z natury" i gdzieś jeszcze jego wartość, ale
    jakoś żadna kolumna mi nie pasuje.
    I czy ten zerowy spis na kartce trzeba opatrzyć jakimś numerem,
    który będzie zarazem nr "dowodu księgowego" do kol.3 ?

    Wiem, że to idiotyczny problem, taki z gatunku "który to jest
    ten dowolny klawisz" ale jak się nie zapytam to wiedzieć nie będę,
    a nigdzie nie znalazłem żadnej wskazówki do tak banalnej sprawy :-(
    Byłbym wdzięczny za jakiegoś hinta.

    Pozdrawiam
    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów