  • 1. Data: 2003-11-02 16:21:28
    Temat: KPiR - jak wpisać udzieloną lekcję?
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

    Witam!

    Przegooglowałem archiwum, ale niestety bez rezultatu, więc bardzo proszę o
    pomoc:

    W ramach prowadzonej DG chciałbym udzielać lekcji angielskiego, mam tylko
    pytanie - jak i na jakiej podstawie wpisywać to do KPiR? Powiedzmy, że nie
    każdemu wystawiam rachunki (większość uczniów nie potrzebuje), poza tym cena
    lekcji (czyli przychód) może być różny (często sprawa jest negocjowana
    indywidualnie). Będę wdzięczny za wszelką pomoc i sugestie.

    Pozdrawiam,

    Maciek

  • 2. Data: 2003-11-04 09:43:36
    Temat: Re: KPiR - jak wpisać udzieloną lekcję?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Nov 2003, Maciek wrote:

> [...]
    >+ pytanie - jak i na jakiej podstawie wpisywać to do KPiR? Powiedzmy, że nie
    >+ każdemu wystawiam rachunki (większość uczniów nie potrzebuje),

    A post Andrzeja w wątku:
    "KPiR, biuro rachunkowe a ewidencja sprzedaży"
    ...czytałeś ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-04 15:22:18
    Temat: Re: Re: KPiR - jak wpisać udzieloną lekcję ?
    Od: <v...@o...pl>

    > A post Andrzeja w wątku:
    > \"KPiR, biuro rachunkowe a ewidencja sprzedaży\"
    > ....czytałeś ?
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    panie marcinie, to pan???
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2003-11-04 22:12:48
    Temat: Re: Re: Re: KPiR - jak wpisać udzieloną lekcję ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003 v...@o...pl wrote:

    >+ > On Sun, 2 Nov 2003, Maciek wrote:
    [...]
    >+ > A post Andrzeja w wątku:
    [...]
    >+ > pozdrowienia, Gotfryd
    [...]
    >+ panie marcinie, to pan???

    Zeznaję że nie umiem nigdzie "marcina" wypatrzeć :)
    A na pewnie to nie ja ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd