  • 1. Data: 2003-11-02 16:14:23
    Temat: podatek
    Od: janusz <j...@o...pl>

    w 2000r. sprzedałem mieszkanie za 50 000 zł. przed upływem 2 lat od dnia sprzedaży
    kupiłem dom za 100 000 zł. z tego 70 000 pokryłem kredytem hipotecznym
    czy w związku z tym powinienem zapłacić podatek ryczałtowy i odsetki?
    Jeśli tak, to od kiedy odsetki?
    Czy opłatę za sporzadzenie aktu notarialnego mogę również ująć jako wydatki na cele
    mieszkaniowe tj. w kwocie pokrycia przychodu 50 000zł.
    Dzięki za szybką odpowiedź.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-03 00:31:11
    Temat: Re: podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Nov 2003, janusz wrote:

> [...]
    kupiłem dom za 100 000 zł. z tego 70 000 pokryłem kredytem hipotecznym
    >+ czy w związku z tym powinienem zapłacić podatek ryczałtowy i odsetki?

    Po polsku: pytasz nas, czy US ma prawo uznać że *cały* kredyt
    *musiałeś* przeznaczyć na zakup domu ? I w związku z tym
    30 kzł *nie* zostały wydane "na dom" ?
    Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd