  • 1. Data: 2002-05-15 09:41:57
    Temat: KPiR na komputerze
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    Witam!
    Czy mam obowiązek zgłosić do US, że zaczynam prowadzić KPiR za pomocą
    programu komputerowego? Jeśli tak, to w jakim terminie?
    Z góry dziękuję!
    Tym

  • 2. Data: 2002-05-15 09:47:48
    Temat: Re: KPiR na komputerze
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

> [...]
    > Czy mam obowiązek zgłosić do US, że zaczynam prowadzić KPiR za pomocą
    > programu komputerowego? Jeśli tak, to w jakim terminie?
    Nie zgłaszasz tylko zapoznaj się z zasadami ( ustawą) prowadzenia księgi
    komputerowo .
    Paragraf

  • 3. Data: 2002-05-15 10:30:23
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Paragraf - KP napisał:
    (to pierwsze to nie Paragraf a TYM, ale to Parargraf
    pochlastał nagłówki:-)))
    ^^^^^
    To Paragraf:
    > ------------------------------------------- Nie zgłaszasz tylko
    > zapoznaj się z zasadami ( ustawą) prowadzenia księgi komputerowo .

    Zapewne chodziło Ci o *rozporządzenie* Ministra Finansów w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
    Bo jeżeli faktycznie jest jakaś ustawa, to musiałam mocno spać.

    Maddy

    ps. Stara sztuka cytowania odchodzi w zapomnienie, młodziez nie
    potrafi połapac się w nagłówkach i znacznikach, ech... pora umierać...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-05-15 14:47:38
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > ps. Stara sztuka cytowania odchodzi w zapomnienie, młodziez nie
    > potrafi połapac się w nagłówkach i znacznikach, ech... pora umierać...

    Maddy - nie umieraj, please...
    szkoda by Cię było...
    a zresztą.....
    przydasz się jeszcze....
    pomyśl, czym ta grupa będzie bez CIEBIE ???

    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-05-15 17:25:50
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    > Nie zgłaszasz tylko zapoznaj się z zasadami ( ustawą) prowadzenia księgi
    > komputerowo .
    > Paragraf

    Niby proste, ale miłla pani w US stwierdziła, że powinienem zgłosić,
    powołując się na rozporządzenie dot. KPiR, w którym oczywiście ani słowa o
    zgłoszeniu...

    Chciałbym ominąć zgłoszenie - program mam od jakichś 3 tygodni - czy mogę
    już nim rozliczyć kwiecień?

  • 6. Data: 2002-05-15 17:27:26
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    ktp wrote:

    > przydasz się jeszcze....
    > pomyśl, czym ta grupa będzie bez CIEBIE ???
    Będzie cieplutkim miejscem wzajemnej adoracji i każda mimoza znajdzie tu
    swój kącik? :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-05-15 22:58:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 May 2002, Tym wrote:

    >+ > Nie zgłaszasz tylko zapoznaj się z zasadami ( ustawą) prowadzenia księgi
    >+ > komputerowo .
    >+ > Paragraf

    Rzekłbym, że nie powinny się różnić... !

    >+ Niby proste, ale miłla pani w US stwierdziła, że powinienem zgłosić,
    >+ powołując się na rozporządzenie dot. KPiR, w którym oczywiście ani słowa o
    >+ zgłoszeniu...

    Przejrzałem - nie ma.
    Ale *ja to widziałem* - być może jest w rozporządzeniu
    dot. wymagań dla programów księgowych (nie wiem, czy dotyczy
    KPiR ale "coś w tym stylu" zostało wydane).

    >+ Chciałbym ominąć zgłoszenie - program mam od jakichś 3 tygodni - czy mogę
    >+ już nim rozliczyć kwiecień?

    Co z ewidencjami - jesteś VATowcem ?
    Jeśli masz ewidencje "papierowe" to IMHO rozp. KPiR par. 30.3
    pozwala ci "zrobić KPiR" dowolną metodą, aczkolwiek ktoś może
    się czepiać że "skoro jest 31.*"...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-05-15 22:59:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 May 2002, Magdalena Woloszyk wrote:

> [...]
    >+ > pomyśl, czym ta grupa będzie bez CIEBIE ???
    >+ Będzie cieplutkim miejscem wzajemnej adoracji i każda mimoza znajdzie tu

    ...ale "twardziele" w tych warunkach wyginą ;> !

    >+ Maddy

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-05-19 22:00:26
    Od: "bb" <N...@w...pl>

    > Przejrzałem - nie ma.
    > Ale *ja to widziałem* - być może jest w rozporządzeniu
    > dot. wymagań dla programów księgowych (nie wiem, czy dotyczy
    > KPiR ale "coś w tym stylu" zostało wydane).
    ====
    Owszem, bylo cos takiego ale zniknelo z rozporzadzenia
    chyba okolo 1994 roku. Ale pani z US ma bardzo dobra pamiec :)

    bb