  • 1. Data: 2002-05-15 07:31:08
    Temat: odmowa wydania kart A1
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Co moge zrobic w sytuacji gdy agencja celna nie chce mi oddac karty A1 za
    wyeksportowany towar, argumentujac to brakiem zaplaty za usluge. Usluga jest
    juz oplacona, ale nie doszla do nich na konto.???!!!
    pozdrawiam Aga

  • 2. Data: 2002-05-15 08:05:06
    Temat: Re: odmowa wydania kart A1
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    No najprostsze rozwiązanie, które się nasuwa to wziąść z banku potwierdzenie
    dokonania przelewu/wpłaty i im pokazać (dać xero ewentualnie). Chyba, że
    przelew zrobiłaś dawno ale nie dotarł do nich z winy banku. Wtedy trza robić
    szum w banku (mnie dwa razy bank zgubił gdzieś pieniądze).
    Bo składanie pisemnych skarg i odwołań na pewno szybkie nie będzie, a pewnie
    zależy Ci na czasie.

    WS

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abt325$rdc$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-05-15 08:23:26
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > szum w banku (mnie dwa razy bank zgubił gdzieś pieniądze).
    > Bo składanie pisemnych skarg i odwołań na pewno szybkie nie będzie, a

    chodzi mi o strone prawna, czy agencja celna ma prawo odmowic wydania
    dokumentu celnego?
    Aga

  • 4. Data: 2002-05-15 20:21:21
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abt647$497$...@n...onet.pl...
> [...]
    > robić
    > pewnie
    >
    > chodzi mi o strone prawna, czy agencja celna ma prawo odmowic wydania

    A tego niestety dokładnie nie wiem. To chyba jest Kodeks Postepowania
    Administracyjnego albo jakieś przepisy celne.
    Sorry, może ktoś bardziej z tym obeznany odpowie. My tu raczej w podatkach
    się grzebiemy.

    pozdrowienia
    WS