  • 1. Data: 2004-05-25 17:30:42
    Temat: KPiR - pomoc
    Od: "Jarek" <...@o...pl>

    Prowadze DG - os.fiz i sam prowadze KPiR. Czasem jednak chcialbym zasiegnac
    wiarygodnych informacji odnosnie zasad ksiegowania roznych dokumentow. Czy
    ktos z grupowiczow moglby polecic mi firme/ksiegowa, ktora za niewielkie
    pieniadze zgodzilaby sie udzielic od czsu do czasu paru wskazowek ?

    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-26 06:49:58
    Temat: Re: KPiR - pomoc
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    > A dyskusje na grupie nie wystarcza ?
    >
    > Mieczysław
    > ----
    Jestem poczatkujacym samodzielnym ksiegowym :), moje pytania czasem beda
    banalnie proste - nie smialbym angazowac calej grupy do debat na proste
    czasem tematy. A ksiazki niestety nie wystarczaja...
    Pzdr,
    Jarek

  • 3. Data: 2004-05-26 06:51:12
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    > 19th East Drive 6498, Delaware, USA.
    >
    > Jakie pytanie, taka odpowiedź.
    > --
    > Samotnik

    Dzieki Samotnik ! Musialo Cie kosztowac sporo pracy, zeby mi pomoc ;)
    Pzdr, Jarek

  • 4. Data: 2004-05-26 07:25:57
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    > A co do biura podatkowego - IMHO warto się czasem wybrać. Celem
    > weryfikacji dokumentów na przykład - bo tak to pytasz tylko o to
    > o co wiesz że spytać. A o część ... pewnie nie wiesz :)
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Hej Gotfryd,

    a czy jest jakies biuro (czy znasz) ktore takiej weryfikacji dokonaloby via
    internet ? No i od czasu do czasu udzielilo wskazowek :) ? East Drive raczej
    odpada :)

    Pzdr, Jarek

  • 5. Data: 2004-05-26 18:12:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

  • 6. Data: 2004-05-26 19:46:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 26. maja 2004 20:12 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Samotnik:

    > 19th East Drive 6498, Delaware, USA.
    >
    > Jakie pytanie, taka odpowiedź.

    Ty sie kuna nie nabijej, bo w Zabrzu jest taki cwel, teroski ze swoja TV w
    kablówce nadowo, co nawet 60zł nie chciał zapłacić za obsługę WWW, ale
    pisoł mi, że jak chca się z nim kontaktować, to bez faks, co jest w USA.
    Wielki Biznesman. Jarek też je pewnie Wielki Bieznesman i nie przypuszczo
    nawet, że kasik poza Default City istnieje życie... :) Te pierzyńskie
    Defaucioki tak mają.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-05-27 00:06:33
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 25 May 2004 19:30:42 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Jarek napisał(a):

> [...]
    > ktos z grupowiczow moglby polecic mi firme/ksiegowa, ktora za niewielkie
    > pieniadze zgodzilaby sie udzielic od czsu do czasu paru wskazowek ?

    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    The easiest way to figure the cost of living is to take your income and add
    ten per cent.

  • 8. Data: 2004-05-27 07:07:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004, § Jerry § wrote:

> [...]
    >+ > ----
    >+ Jestem poczatkujacym samodzielnym ksiegowym :), moje pytania czasem beda

    ...no to pewnie "już były" :)
    groups.google.pl -:> zaawansowane i powypełniać pola...

  • 9. Data: 2004-05-27 07:09:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > Samotnik
    >+
    >+ Dzieki Samotnik ! Musialo Cie kosztowac sporo pracy, zeby mi pomoc ;)

    Odwalił całkiem spory kawał dobraj roboty ;)
    Bez urazy, ale proponuję zapodać rzeczonemu w sąsiednim poście
    hasło "wróżka wróżki wróżek" - zdzwisz się być może.
    PO PIERWSZE - to pytający musi zapodać wszystkie dane które MOGĄ
    mieć znaczenie... inaczej pytanie i dyskusja mogą być bez sensu.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 10. Data: 2004-05-27 13:09:22
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "§ Jerry §" <...@o...pl> wrote in message news:c94567$246u$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
    via
    > internet ? No i od czasu do czasu udzielilo wskazowek :) ? East Drive

    mam Ci polecić coś z Wrocławia?? Już Samotnik Ci odpowiedział, najlepiej coś
    w swoim mieście poszukaj

    Magdi