  • 1. Data: 2005-01-01 13:16:01
    Temat: KUP z paliwa oraz eksploatacji sam. osob
    Od: "Don" <s...@3...net>

    Pisze ponieważ w postach nie doszukałem się tego konktretnie czego
    potrzebowałem :

    Od dziś rusza spółka cywilna w której jestem wspólnikiem. Do wykonywania tej
    dzialalności niezbędny mi jest samochód i mam go ale jest on własnością
    mojej matki. Do tej pory wszystkie koszty ( paliwo, naprawy itp ) brałem na
    fakturę do firmy matki i było ok. Teraz matka chce zamknąć DG natomiast ja
    otwarłem ( s.c. )

    pytanie : jak najmniejszym kosztem "wciągnąć" samochód mojej matki jako mój
    niezbędny środek transportu do wykonywania pracy w s.c. tak abym teraz mógł
    tankować już na s.c. na nie na DG matki a później przerzucać te koszty raz
    w miesiącu?

    Podejrzewam że jakaś umowa użyczenia - ale znów wg jakich stawek, po drugie
    czy w ramach rodziny też musi być umowa i co najważniejsze alby cała
    operacja się opłacała.

    dzieki za podpowiedzi