  • 1. Data: 2004-07-19 16:08:21
    Temat: Kara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego-> co z tym zrobić ???
    Od: "SMi" <s...@o...pl>

    Witajcie !

    W styczniu tego roku kupiłam prawie 30-letniego maluszka po wypadku.
    Blacharze długo zastanawiali się czy warto i jak go naprawić... Ja nie
    miałam od razu pieniędzy na tak poważną naprawę...
    Tak minął czas do kwietnia i wtedy po wstępnej naprawie go zarejestrowałam.
    Przez ten cały czas samochód stał w warsztacie, teraz też stoi, bo jeszcze
    zostały do dokończenia drobiazgi.

    Dzisiaj Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przysłał mi wezwanie do zapłaty
    "opłaty za nieterminowe zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia".... w
    wysokości (ratunku !!!) 2350 zł, przy wartości maluszka 700 zł !!!

    Czy ktoś miał może taki przypadek ?

    Czy z tym coś można zrobić ? Napisać do kogoś o umożenie...

    Jestem bez pracy... nie mam pieniędzy.... Nawet ze sprzedaży maluszka nie
    zapłacę tej kary...

    Utrzymuję się sama, bo łaskawy mąż... nie poczuwa się...
    Miał to byś tani samochodzik do dowożenia córki do szkoły i na zajęcia...

    Zrozpaczona Gosia...

  • 2. Data: 2004-07-20 06:03:10
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się SMi napisał:
    > Jestem bez pracy... nie mam pieniędzy.... Nawet ze sprzedaży maluszka nie
    > zapłacę tej kary...

    napisz do nich i się kajaj mocno. Innej metody nie ma, nie dopełniłaś
    obowiązku i tyle.
    P.

  • 3. Data: 2004-07-20 07:19:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jul 2004, SMi wrote:

    >+ Witajcie !
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Dzisiaj Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przysłał mi wezwanie do zapłaty

    Sprawdź na okoliczność hasła "UFG" oraz podobnych groups.googlem grupę
    prawo oraz tam (na .prawo, a nie na .podatki) również napisz.
    Z tego co pamiętam - niestety tak jest... niewyrejestrowany (a wyre-
    jestrować się praktycznie da tylko przez złomowanie, sprzedaż lub
    zgłoszenie przestępstwa) pojazd ma być ubezpieczony :(

    pozdrowienia, Gotfryd