  • 1. Data: 2004-07-19 15:45:55
    Temat: kiedy w koszty : lp,zusy, fp i f gśp?
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam.
    pytanie poczatkujacej : kiedy mozna zaliczyc w koszty place pracownikow,zusy
    i fp i fgśp wlasciciela? firma na pelnej ksiegowosci - sp.jawna? z tego co
    wiem to po zaplaceniu, ale skad to wynika - nie moge znalezc w upd.
    dzieki

  • 2. Data: 2004-07-20 06:31:17
    Temat: Re: kiedy w koszty : lp,zusy, fp i f gśp?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MaG napisał:
> [...]
    > i fp i fgśp wlasciciela? firma na pelnej ksiegowosci - sp.jawna? z tego co
    > wiem to po zaplaceniu, ale skad to wynika - nie moge znalezc w upd.

    Pełna księgowośc? Ustawa o rachunkowości?
    Absolutnie memriał za wyjątkiem tgo o w ustawi o PDOF jest określone iz
    niezapłacone nie stanowi kosztu.

    Tak w ogóle, to może byście księgową zatrudnili? Pełna księgowość to nie
    zabawa w babki z piasku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-07-20 07:15:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jul 2004, MaG wrote:

> [...]
    >+ wiem to po zaplaceniu, ale skad to wynika - nie moge znalezc w upd.

    Tak podejrzewam że jeśli chodzi o należności pracownicze (czyli ich
    pensje oraz należny od pensji ZUS i podatek) to się nie da znależć:
    pytanie dlaczego płace pracowników nie mają być memoriałowe jest
    zdaje się jednym ze "standardowych pytań Maddy" ! :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)