  • 1. Data: 2004-07-19 01:34:53
    Temat: Płatnik 6.02 problem - zawias komputera
    Od: "calexico" <c...@x...net>

    Witam
    Jak wyżej. W momencie importu oraz przy tworzeniu zestawu zawiesza komputer.
    Czy ktoś miał podobny problem ?? Chodzi na win98. Możliwe że problem jest
    związany z drukarką, bo w momencie jak jest wyłączona to tak się nie dzieje.
    Zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony producenta, łaty na windowsa i
    nic.
    pozdrawiam
    calexico

  • 2. Data: 2004-07-20 18:08:02
    Temat: Re: Płatnik 6.02 problem - zawias komputera
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    dzieje.
    > Zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony producenta, łaty na windowsa
    Napisz jeszcze na czym jest baza.
    No i sprawdź sobie czy nie masz jakiegoś wirusa. Niewiele wspólnego ma
    import dokumentów ze sterownikami do drukarki.
    Jeżeli baza na accesie to poszukaj w archiwum tej grupy bo ktoś pisał co
    należy zainstalować jak są problemy z bazą

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-07-27 10:22:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    PawełJ wrote:

> [...]
    > Jeżeli baza na accesie to poszukaj w archiwum tej grupy bo ktoś pisał
    > co należy zainstalować jak są problemy z bazą

    Wbrew pozorom sterowniki drukarki mają dużo wspólnego z importem. W
    czasie importu jest tworzony piękny gotowy do wydruku raport. W tym
    celu program (za pośrednictwem windowsów) przepytuje sterownik drukarki
    domyślnej o szereg parametrów. Robi to zapewne na tyle nietypowo, że
    wiele sterowników nie potrafi odpowiedzieć. Gdy instalowałem wersję 5.0
    płatnika w dwu firmach musiałem zmieniać sterowniki na inne bo
    wykonanie importu było niemożliwe. Zazwyczaj wybierałem jakiś standard
    typu HP LJ 4.