  • 1. Data: 2007-06-08 18:16:56
    Temat: Kara (zwrot) od US - pytanie
    Od: "PiszczeL" <p...@o...pl>

    Witam!

    Nakreślę krótko sytuację:

    Dostalem dziś taka informacje od US, że muszę zwrócić "zwrócony" mi podatek
    do US. Okazało się że księgowa z mojego zakładu pracy błędnie wyliczyła
    stawki w wyniku czego, dane w PIT11 który otrzymałem z zakładu pracy były
    błędne.

    Czy w tej sytuacji mogę złożyć jakieś zażalenie(odwołanie) lub wnieść o
    obciążenie w/w karą wystawcy dokumentu PIT11 (czyli zakładu pracy) ??
    Wypełniłem pita37 w oparciu o pit11 który otrzymałem od księgowej, oczywiste
    jest że nie zrobiłem tego umyślnie.

    Co o tym sądzicie ?? Czy macie jakieś rady ??

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com

  • 2. Data: 2007-06-08 19:05:49
    Temat: Re: Kara (zwrot) od US - pytanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co o tym s?dzicie ?? Czy macie jakie? rady ??

    Czy skladales sam PIT czy rozliczał cie zaklad pracy ? Jesli to
    pierwsze, to ty odpowiadasz za obliczenia.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-06-08 19:35:42
    Od: "PiszczeL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał

    > Czy skladales sam PIT czy rozliczał cie zaklad pracy ? Jesli to
    > pierwsze, to ty odpowiadasz za obliczenia.

    niestety sam składałem PIT w US (ale w oparciu o PIT11 z pracy)

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com

  • 4. Data: 2007-06-08 20:12:42
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > niestety sam składałem PIT w US (ale w oparciu o PIT11 z pracy)

    Gdybys przemnozyl liczby z pit-11 to bys zauwazyl pomylke. Ale je tylko
    przepisales. Ja korzystam zawsze z ktoregos z darmowych programow. Gdy
    mi cos nie wychodzi, to sprawdzam w innym programie, albo po prostu
    łapię za kalkulator. Jak do tej pory przez tyle lat (9) pomylilem sie
    tylko raz. Wpisalem ta samą liczbe w dwie rubryki w PIT/D. Ale kontrola
    w US to wykryła i po prostu poprawiłem zeznanie ... na szczescie bez
    zadnych kar.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-06-08 22:22:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Jun 2007, PiszczeL wrote:

> [...]
    > błędne.
    >
    > Czy w tej sytuacji mogę złożyć jakieś zażalenie(odwołanie) lub wnieść o

    Błąd w logice.
    To NIE JEST KARA - zapłaciłeś za mało podatku, inaczej mówiąc przez jakiś
    czas obracałeś pieniędzmi których nie powinieneś dostać.
    I jeszcze narzekasz? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-06-11 08:22:44

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Błąd w logice.
    > To NIE JEST KARA - zapłaciłeś za mało podatku, inaczej mówiąc przez jakiś
    > czas obracałeś pieniędzmi których nie powinieneś dostać.
    > I jeszcze narzekasz? ;)

    Jednakże pacjent musi zapłacić odsetki za zwłokę i ich zwrotu można by
    się domagać od zakładu pracy.