  • 1. Data: 2002-04-03 09:51:10
    Temat: Kasa Mieszkaniowa
    Od: W...@t...pl (Lesniewski Wojciech)

    Czy wpłacając na kasę mieszkaniową można wystąpić o zaprzestanie płacenia
    zaliczek na podatek dochodowy ( od aktualnych wpłat ) ?. Przeczytałem , w
    gazecie , ze można , wystąpiłem o to do US , a tam mnie wyśmiali ( Dosłownie
    ) . Mam im przynieś Dziennik Ustaw z
    tymi przepisami . Czy Taka możliwość istnieje ?

  • 2. Data: 2002-04-03 15:53:51
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Walcz, Walcz chlopaku!

    Użytkownik "Lesniewski Wojciech" <W...@t...pl> napisał w
    wiadomości
    biuro.telbank.pl...

  • 3. Data: 2002-04-03 17:50:51
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 3 Apr 2002 11:51:10 +0200, W...@t...pl
    (Lesniewski Wojciech) wrote:

> [...]
    >) . Mam im przynieś Dziennik Ustaw z
    >tymi przepisami . Czy Taka możliwość istnieje ?

    Mozna wtedy, jesli zostalo ci cos do zwrotu z zeszlego roku,
    niekoniecznie z ulgi za kase mieszkaniowa.
    Sam fakt wplacania w roku biezacym nie jest podstawa do zaniechania
    placenia zaliczek i zaden US na to nie pojdzie.

    PGR

  • 4. Data: 2002-04-03 20:06:33
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    No!