  • 1. Data: 2003-05-08 13:41:49
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - wątpliwości
    Od: "M" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy wydatki na zakup udziału we współwłasności działki gruntu, można pokryć
    pieniędzmi z Kasy, jeżeli zadeklarowałem w Umowie z Kasą Mieszkaniową, że
    pieniądze przeznaczę na "nabycie, budowę (...) lokalu mieszkalnego
    stanowiącego odrębną nieruchomość" a nie deklarowałem "nabycie działki
    budowlanej lub jej części pod budowę domu jednorodzinnego lub mieszkalnego,
    w którym jest lub ma być położony lokal mieszkalny podatnika" ?

    Nie mogę już zrobić aneksu do umowy, bo zakończyłem oszczędzanie.

    Jak US patrzy na takę sprawę ?

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-05-10 19:44:50
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa - wątpliwości
    Od: "Mario" <f...@s...gazeta.pl>

    M wrote:
> [...]
    > położony lokal mieszkalny podatnika" ?
    >
    > Nie mogę już zrobić aneksu do umowy, bo zakończyłem oszczędzanie.

    Nic nie piszecie, więc pewnie nie muszę się tym martwić....

    pozdrawiam,
    Mariusz