  • 1. Data: 2003-05-08 12:42:21
    Temat: Odliczenie ubezpieczenia pojazdu KPiR
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    Sorry, ze znow wracam z tym tematem,

    ale kolejna ksiegowa (jak widać ciagle coraz to nowe sie pojawiaja
    w moim zyciu ;-) probuje mi wmowic, ze nie jest poprawne wliczenie
    w koszty ubezpieczenia samochodu (EST) JEDNORAZOWO
    (1300 zł, placone jednorazowo na rok) i trzeba to rozbijac na miesieczne
    raty jak amortyzację. Nie potrafi oczywiscie podac podstawy prawnej,
    ale mowi, ze tak ją uczyl na kursie ekspert z ministerstwa ;-)

    Czy ktos zna podstawe prawna, ktora przesadzilaby tę kwestię
    jednozacznie w jedną lub druga stronę?

    P.S.
    Przy okazji - czy przy odliczaniu jednorazowym wypada wygereować DW?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2003-05-08 17:41:10
    Temat: Re: Odliczenie ubezpieczenia pojazdu KPiR
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Latet chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Sorry, ze znow wracam z tym tematem,
    >
    > ale kolejna ksiegowa (jak widać ciagle coraz to nowe sie pojawiaja
    > w moim zyciu ;-)

    A coś sie tak na księgowe uparł? Nie ma to fajnych kobitek w innych
    zawodach?-:))

    > Czy ktos zna podstawe prawna, ktora przesadzilaby tę kwestię
    > jednozacznie w jedną lub druga stronę?

    A księgowa ma wtę? Niech pokaże
    Możesz śmaiło wpuścic w koszty na podstawie polisy a nie DW.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-05-08 19:07:30
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawodach?-:))

    > A księgowa ma wtę? Niech pokaże
    > Możesz śmaiło wpuścic w koszty na podstawie polisy a nie DW.

    ------------------------------------
    Latet ty wyjątkowo szukasz ksiegowe kobiety i zawsze masz do nich jakieś ale
    albo masz pecha albo szukaj mężczyzn księgowych może będą lepiej podpowiadac
    albo bardziej precyzjnie.Oczywiście w cześci odpowedz księgowej jest ok ale
    jeśli stosujesz metodę memoriałową zapisów w książce bo jeśli kasowa to tak
    jak pisze Jacek możesz spokojnie wrzucić w koszty w momencie zapłaty.
    Jacek są różne kobiety " fajne" księgowe też czasami.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-05-08 22:03:34
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak pisze Jacek możesz spokojnie wrzucić w koszty w momencie zapłaty.
    > Jacek są różne kobiety " fajne" księgowe też czasami.

    Dzieki za utwierdzenie w slusznosci! ;)

    P.S.
    Ksiegowy-mezczyzna...... hmm..... kurcze, nie wpadlem na to! :-)))

    Latet

  • 5. Data: 2003-05-09 04:44:03
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Jacek są różne kobiety " fajne" księgowe też czasami.
    Starałem się przez lata w większości współpracować z kobietami, nie tylko
    księgowymi. Uważam, że łatwiej się z nimi porozumieć, są bardziej lojalne,
    dokładniejsze i precyzyjniejsze w pracy niż mężczyźni (może akurat w tej
    specjalności, którą prowadzę). Dla mężczyzn najważniejsza była wypłata, dla
    kobiet - efekt pracy i zadowolenie przełożonego (zleceniodawcy). Ale może to
    tylko moje zdanie...
    WSm

  • 6. Data: 2003-05-09 13:06:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]

    > jak pisze Jacek możesz spokojnie wrzucić w koszty w momencie zapłaty.
    > Jacek są różne kobiety " fajne" księgowe też czasami.

    Masz racje - moja Zona tz byla Ksiegowa...
    Poza tym ile tu na grupie mamy fajnych ksiegowych - moze by ktoras latetowi
    "poprowadzila"...
    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-05-09 16:42:53
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Wioletta Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > są różne kobiety " fajne" księgowe też czasami.

    Temu nie przeczę, Latet ma po prostu pecha albo ogląda się za fajnymi,
    które imitują tylko księgowe.

    A Ty Wiola do jakich się zaliczasz?-:)))

  • 8. Data: 2003-05-09 16:44:48
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    WSm chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > zadowolenie przełożonego

    Tak twierdzisz w dodatku publicznie.No to uważaj bo może to być
    podciągniete pod molestowanie-:)))

  • 9. Data: 2003-05-09 19:39:34
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > które imitują tylko księgowe.
    >
    > A Ty Wiola do jakich się zaliczasz?-:)))

    -------------------------------------
    Do księgowych i pewnie tych nie fajnych bo też mam problemy z wiedzą.
    Wiola

  • 10. Data: 2003-05-10 08:21:52
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Wioletta Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Do księgowych i pewnie tych nie fajnych bo też mam problemy z wiedzą.

    E tam,a co ma wiedza do fajności.Najczęściej jest to zależność odwrotnie
    proporcjonalna.-:)))
    Twoje oświadczenie wskazuje zatem że jesteś jednak fajna,ale tak nie do
    końca-:))