  • 1. Data: 2005-08-20 07:03:51
    Temat: kody kasy fiskalnej
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Dzień dobry ! Mam pytanie odnośnie kodów do kasy fiskalnej. Powiedzmy że
    sprzedaje m.in. pierścienie gumowe uszczelniające. Kupując pierścienie u
    hurtownika zawsze na fakturze nazywały się one pierścieniami. Od jakiegoś
    czasu te same pierścienie nazywają się też uszczelniaczami (nazwa też
    poprawna, ale inna - wynikająca pewnie od widzimisię innego producenta).
    Teraz pytanie: Czy te uszczelniacze mogę sprzedawać nabijając je na kase
    jako dalej pierścienie czy do tych kupionych widniejących na fakturze jako
    uszczelniacz musze stosować kod kasy fiskalnej "uszczelniacz" (mam w kasie
    też taki kod).

    Aha, ojciec otwierając sklep natrzaskał strasznie dużo tych kodów, nie są
    one prawie wogole ogolnikowe. Jest kod np. "uszczelka" ale jest też i "kpl.
    uszczelek" . To sprawia sporo kłopotu przy sprzedawaniu przez kase. Czy
    można by w tym momencie wprowadzić zmiany do kodów w kasie fiskalnej ?
    Wszystkie wykasować i wprowadzić bardziej ogólne, np. "części do ciągnika",
    "części do czegoś tam ...", "olej" (zamiast osobny kod na każdy typ olejów)
    Co Wy na to ?

    Pozdrawiam
    dj

  • 2. Data: 2005-08-21 18:44:59
    Temat: Re: kody kasy fiskalnej
    Od: "Nika_S" <n...@v...pl>

    Oczywiście, że możesz zmienić nazwy kodów.

    Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:j8j9isdc3s0p.dlg@boncki.wolin.pl...

  • 3. Data: 2005-08-22 07:24:43
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    dNika_S napisal(a):

    > Oczywi?cie, ?e mo?esz zmieni? nazwy kodów.

    a moge sprzedawac cos pod innym kodem niz jest na fakturze ? (tak jak to
    opisywalem)

  • 4. Data: 2005-08-25 11:46:36
    Od: "Szwajcar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:3ej9imhuvmoi$.dlg@boncki.wolin.pl...

    > a moge sprzedawac cos pod innym kodem niz jest na fakturze ? (tak jak to
    > opisywalem)
    Możesz, ale nie przesadź z uogólnianiem nazw. Nazwa musi dokładnie opisywać
    przedmiot sprzedaży.
    Zawsze powtarzam, że lepiej sprzedać masło jako margarynę niż jako nabiał
    lub tłuszcze.

  • 5. Data: 2005-08-26 06:26:38
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Szwajcar napisal(a):

> [...]
    > przedmiot sprzedaży.
    > Zawsze powtarzam, że lepiej sprzedać masło jako margarynę niż jako nabiał

    A jak to wygląda z punktu widzenia US, czepiają się gdy w sklepach jest w/w
    nabiał, warzywa itd ? Często widze wlasnie takie oznaczenia na paragonach.

  • 6. Data: 2005-08-29 11:22:17
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Daniel Jakubowski napisał(a):

    > A jak to wygląda z punktu widzenia US, czepiają się gdy w sklepach jest w/w
    > nabiał, warzywa itd ? Często widze wlasnie takie oznaczenia na paragonach.

    czepiają się...
    ale nie wiem czy zaczynają, czy kończą...

    --
    regent...
    (...)