  • From: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasa fiskalna a złodziejskie operacje "serwisantow"
    Date: Tue, 30 Dec 2003 16:37:04 +0100

    Witam

    Sytuacja jest taka, firma, kasa fiskalna.

    Raz niby padl modul fiskalny, rodzice oddali do serwisu i... sk.....
    wyliczyli modul fiskalny na 1000zl.
    Pokazcie mi uklad scalony, masowej produkcji, jakas pamiec kilka MB za taka
    kwote... zlodzieje smierdzacy.

    Teraz nastepny problem - serwisant jakis tam z firmy gdzie kupili kase mowi
    ze musi przeprowadzic
    jakies tam konserwacje, za 10 stukniec w klawisze matka mowi ze bierze
    100zl.

    I teraz moje pytanie - czy te cale archiwizacje czy co tam on niby musi (??)
    zrobic moge przeprowadzic ja?
    Czy tylko ktos z blogoslawienstwem US, pieczatkami itd? Czy te stawki sa
    jakos okreslone czy mozna poszukac innego "serwisanta" co bierze taniej?

    dzieki za odpowiedzi

    (to samo z tym ZUS platnikiem i brakiem wersji pod linuxa, problemy autora
    janosika itd....
    w tvn mowili ze prokom dostal juz 10mln zlotych za ten program, a autor
    janosika zrobil
    to za ile? Chyba za darmo, pozostaje kwestia systemow odbioru i przerabiania
    tych danych ale 10mln...)