    From: Jolanta Targowska <j...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasa mieszkaniowa a ulga remontowa
    Date: Wed, 25 Jun 2003 13:35:04 +0200

    Mam pytanie. W tym roku ko?czy mi si? umowa na oszczedzanie w kasie
    mieszkaniowej, wi?ksza czesc pieniedzy przeznaczylam na zakup nowego
    mieszkania.Pozostala kwote chcialabym przeznaczyc na dokonczenie go, aby
    sie wprowadzic. Mam pytanie czy od kwoty wydanej na rzeczy remontowe
    typu kafelki, parkiety bede mogla odliczyc 19%, tzn skorzystac z ulgi
    remontowej, jesli te rzezcy bede kupowac za pieniadze, ktore wczesniej
    byly zaoszczedzoen w kasie mieszkaniowej?W umowie kasy mam zaznaczoen za
    srodki wydam na zakup mieszkania i na remont.I czy moge robic zakupy
    zanim zamieszkam i potem to odliczac?
    Jolka