  • 1. Data: 2004-02-22 19:45:55
    Temat: Kasa mieszkaniowa a ulga remontowa
    Od: "Grzegorz Bolek" <g...@k...tpsa.pl>

    Witam
    Może ktoś wie, albo wie gdzie o to można się zapytać ?
    Oszczędzałem w kasie mieszkaniowej w latach 2000-2002, środki wypłaciłem w
    2003.
    Zgodnie z zapisami wykorzystałem środki w 2003
    Cel : "3) remont domu albo lokalu, o których mowa w pkt 1 i 2, z wyjątkiem
    bieżącej konserwacji i odnowienia mieszkania,"
    Wydałem na ten cel nieco więcej niż środki z kasy.
    I jak ja to u diabła mam teraz rozliczyć ???
    W Picie D coś niby jest ale wyłącznie o pozostałych celach (tych z" dużej
    ulgi")
    O związku kasy z ulgą remontową nic nie ma.
    Dwa razy tego na pewno nie mogę rozliczyć, ale do jakich limitów tą kasę
    mieszkoaniwoą zaliczć? (tych z 199x-2002) czy nowego (2003-2005)
    W sumie remont nie jest zakończony i warto by wykorzystać z ulgi w
    przyszłych latach :)
    Any help ?
    Pozdrawiam
    Grzegorz B.