  • 1. Data: 2004-02-22 18:34:13
    Temat: odszkodowanie NNW a podatek
    Od: "Zdzisia" <k...@f...amwaw.edu.pl>

    Witam!
    W marcu zeszłego roku uległam wypadkowi samochodowemu. Miałam wykupione
    ubezpieczenie NNW i kilka dni temu wypłacono mi odszkodowanie. W związku z
    tym mam pytanie:
    czy bedę musiała zapłacić od tego podatek?

    Pozdrawiam.

    Kasia.

  • 2. Data: 2004-02-23 21:00:27
    Temat: Re: odszkodowanie NNW a podatek
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Zdzisia napisał(a):
> [...]
    > tym mam pytanie:
    > czy bedę musiała zapłacić od tego podatek?

    Poważnie pytasz?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13