  • Data: 2003-07-30 11:03:11
    Temat: Kasamieszkaniowa - wpłata incydentalna
    Od: "Karol" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazłem w sieci stanowisko jakiegoś US, który uważa, że "incydentalna wpłata
    do KM nie daje możliwości skorzystania z ulgi".

    Incydentalna wpłata - zgodnie z definicja KM to taka, ktora nie jest wplacana
    minimum przez 6 miesiecy, a przekracza 3x poprzednią wpłatę.

    AFAIR spotkałem się z opinią (i praktyką KM), że jedynym warunkiem skorzystania
    z ulgi podatkowej jest systematycznośc wpłat, a nie ich wysokość.

    Co o tym sądzicie ?

    Pozdrawiam,
    Karol