  • 1. Data: 2006-02-10 09:58:03
    Temat: Kasy - będą zmiany w rozporządzeniu !
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Według artukułu w GW :
    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,3156618.ht
    ml

    w sobotę ministerstwo zaprezentuje zmiany w rozporządzeniu. Trzymamy kciuki,
    żeby tym razem udało im się nie sp....

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2006-02-10 10:16:51
    Temat: Re: Kasy - będą zmiany w rozporządzeniu !
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    ml

    > w sobotę ministerstwo zaprezentuje zmiany w rozporządzeniu. Trzymamy kciuki,

    Spoko, pewnie wyjdzie że teraz to np. ci z 2003 roku mają mieć kasy
    :) Albo jakiś inny fakap.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-02-10 10:29:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):
    ml

    > Spoko, pewnie wyjdzie że teraz to np. ci z 2003 roku mają mieć kasy
    > :) Albo jakiś inny fakap.

    Dokładnie. Jest informacja że MF ma zamiar poprawić ten błąd. Pytanie co
    uważają za błąd i jak chcą poprawić.

    Bo jak np. za błąd uważają że nie tylko ci z 2005 mają mieć kasy, i
    poprawią to w ten sposób że wszyscy będą musieli mieć kasy?

    p.m.

  • 4. Data: 2006-02-10 10:41:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

> [...]
    >
    > Bo jak np. za błąd uważają że nie tylko ci z 2005 mają mieć kasy, i
    > poprawią to w ten sposób że wszyscy będą musieli mieć kasy?

    Albo poprawienie błędu będzie polegało na tym, że przesuną termin
    instalacji kas dla poszkodowanych podatników na np. 15. lutego :))))))
    Zamiast przywrócenia status quo, czyli limitu kwotowego dla
    wszystkich.

    Tak w ogóle to wyjątkowo pechowo im to wyszło. W 2005 przyszedł niższy
    ZUS i kupa ludzi pozakładała firmy balansujące na granicy dochodu i
    funkcjonujące WYŁĄCZNIE dzięki niższemu ZUSowi. Mam kilku znajomych,
    którzy gdyby mieli płącić pełny ZUS, to 2005 zakończyliby na stracie.
    Tacy to liczą każdy grosz i kasa fiskalna to dla nich klapa kompletna.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-02-10 13:07:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > którzy gdyby mieli płącić pełny ZUS, to 2005 zakończyliby na stracie.
    > Tacy to liczą każdy grosz i kasa fiskalna to dla nich klapa kompletna.

    I bardzo dobrze!
    Jest sprawiedliwość na świecie.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2006-02-10 14:32:05
    Od: "Wojtek" <p...@c...interia.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ml

    > w sobotę ministerstwo zaprezentuje zmiany w rozporządzeniu. Trzymamy

    Tylko, że co oni mogą naprawić jeśli wielu poszkodowanych już kupiło kasy?
    Powiem tyle: nasza nowa władza jest gorsza od wszystkich poprzednich.
    Wojtek

  • 7. Data: 2006-02-10 17:19:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@j...com> napisal(a):

    > I bardzo dobrze!
    > Jest sprawiedliwość na świecie.
    > ;-)

    No mnie też nie cieszy że obok ktoś robi to samo i ma z defaulta o 400
    zł mniejsze koszta, ale jednak doceniam istotę tego ruchu dla
    poruszenia rynkiem w Polsce. Pewnie 95% z tych firm upadnie i niczego
    nie osiągnie, ale może te 5% się rozwiną, a inaczej by nigdy nie
    wystartowały.

  • 8. Data: 2006-02-10 19:57:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > poruszenia rynkiem w Polsce. Pewnie 95% z tych firm upadnie i niczego
    > nie osiągnie, ale może te 5% się rozwiną, a inaczej by nigdy nie

    Trzeba myśleć po amerykańsku: nie ma nic złego w upadku firmy i nie jest to
    żadną tragedią. Większość firm upada, ale ludzie i zasoby nie marnują się. W
    większości są wykorzystywane w nowym biznesie. Pod warunkiem oczywiście, że
    jest sprawny rynek wtórny.