  • 1. Data: 2006-02-10 09:16:57
    Temat: kiedy obowiązek ksiąg rachunkowych
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanko o próg obrotu który powoduje obowiązek prowadzenia pełnej
    księgowości???

  • 2. Data: 2006-02-10 09:23:07
    Temat: Re: kiedy obowiązek ksiąg rachunkowych
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Robinh" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam mam pytanko o próg obrotu który powoduje obowiązek prowadzenia pełnej
    > księgowości???

    800 000 euro

  • 3. Data: 2006-02-10 09:57:59
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    bez względu na osobowość prawną (spółka cywilna) ?

  • 4. Data: 2006-02-13 12:34:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Feb 2006, Robinh wrote:

    > bez względu na osobowość prawną (spółka cywilna) ?

    Bez względu:
    +++
    Art. 24a.
    [...]
    4. Obowiązek prowadzenia ksiąg rachunkowych dotyczy osób fizycznych,
    spółek cywilnych osób fizycznych, spółek jawnych osób fizycznych oraz
    spółek partnerskich, jeżeli ich przychody w rozumieniu art. 14, za
    poprzedni rok podatkowy wyniosły w walucie polskiej co najmniej
    równowartość kwoty określonej w EURO w przepisach o rachunkowości.
    ---

    Odpisuj proszę POD cytatem... specsygnaturkę polecam ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?