  • 1. Data: 2006-02-02 10:16:45
    Temat: DG jednoosobowa i ZUS
    Od: RG <m...@d...mnie.pl>

    Witam.
    Czy w związku ze zmianą procentów w zdrowotnym
    powstaje obowiązek złożenia DRA

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0605-4, 2006-02-01
    Przetestowano na: 2006-02-02 11:16:46

  • 2. Data: 2006-02-02 11:05:21
    Temat: Re: DG jednoosobowa i ZUS
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    RG napisał(a):
    > Witam.
    > Czy w związku ze zmianą procentów w zdrowotnym
    > powstaje obowiązek złożenia DRA

    a DRA to nie sklada sie co miesiac ?

    sg

  • 3. Data: 2006-02-02 11:27:02
    Od: RG <m...@d...mnie.pl>

    sg napisał(a):

    > a DRA to nie sklada sie co miesiac ?
    >
    > sg
    Jeśli zmieniają się tylko stawki to nie musiałem,
    ale teraz wydaje mnie się że chyba trzeba.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0605-4, 2006-02-01
    Przetestowano na: 2006-02-02 12:27:02

  • 4. Data: 2006-02-02 11:32:40
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "RG" <m...@d...mnie.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy w związku ze zmianą procentów w zdrowotnym
    > powstaje obowiązek złożenia DRA

    W tym wypadku - tak.
    Graszka.

  • 5. Data: 2006-02-02 12:21:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    RG wrote:

    > Czy w związku ze zmianą procentów w zdrowotnym
    > powstaje obowiązek złożenia DRA

    Według ustawy tak.
    Według większości oddziałów ZUS nie.

  • 6. Data: 2006-02-02 13:04:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jureq wrote:

    > Według ustawy tak.
    > Według większości oddziałów ZUS nie.

    Teraz nie, kiedyś później - tak ;-)

  • 7. Data: 2006-02-06 10:16:13
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

> [...]

    Oczywiście, tak jak w roku ubiegłym w analogicznym okresie przy zmianie
    "procentów" na ub. zdrowotne.

    Graszka.

  • 8. Data: 2006-02-07 07:36:12
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Z wczoraj: Lodz, ZUS na Zamenhofa - pani mowi, ze "nie trzeba skladac, my
    wiemy, jak sie zmieniaja stawki i podstawy". No ale na pismie mi tego nie
    dala...