  • 1. Data: 2005-09-26 11:17:50
    Temat: Kiedy ?
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Kiedy wejdzie w zycie ustawa zeby mozna bylo placic podatki od *zaplaconych*
    faktur ? - (slyszalem ze tak jest w niemczech)

    przeciez to jest chore zeby placic od wystawionych faktur -> ludzie/firmy
    nigdy nie placa na czas :( skad mam brac na te cholerne podatki

  • 2. Data: 2005-09-26 12:39:59
    Temat: Re: Kiedy ?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Dexter-Labolatory wrote:

    > Kiedy wejdzie w zycie ustawa zeby mozna bylo placic podatki od *zaplaconych*
    > faktur ? - (slyszalem ze tak jest w niemczech)

    wybierz "Male Przedsiewbiorstwo" (Faktury MP) i dalej nie pamietam, bo
    albo sie placi tak jak chcesz, albo jest jakis czas dluzszy... Tak tylko
    przelotem gdzies slyszalem, reszte sobie wygooglasz...

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 3. Data: 2005-09-26 15:12:51
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > przeciez to jest chore zeby placic od wystawionych faktur -> ludzie/firmy

    > nigdy nie placa na czas :( skad mam brac na te cholerne podatki

    mały podatnik ;) a nie małe przedsiębiorstwo

    a resztę sobie wygooglasz ;)))))))))

    pzodr

  • 4. Data: 2005-09-27 21:59:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Sep 2005, mariposa doux wrote:

    > wybierz "Male Przedsiewbiorstwo" (Faktury MP) i dalej nie pamietam

    MP dotyczy tylko VATu. Podatek dochodowy "od spodziewanych
    kiedyś pieniędzy" pozostaje :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)