  • 1. Data: 2004-05-09 09:19:03
    Temat: Kiedy PIT 28A?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Kiedy należy składać PIT 28A?
    Tylko z zeznaniem rocznym PIT28 czy też co miesiąc (czy w miarę
    osiągania dochody, whatever?

    chester

  • 2. Data: 2004-05-09 09:19:38
    Temat: Re: Kiedy PIT 28A? - suplement
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    chodzi o wynajmowanie mieszkania i rozliczanie się z fiskusem przez
    ryczałt 8.5%

    chester

  • 3. Data: 2004-05-09 10:48:18
    Temat: Re: Kiedy PIT 28A?
    Od: "karnac" <k...@w...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Kiedy należy składać PIT 28A?

    PIT-28A jest to załącznik do PIT-28 i składa się je łącznie po zakończeniu
    roku podatkowego tzn. do końca stycznia roku następnego.

    pozdrawiam
    Sagi

  • 4. Data: 2004-05-09 12:33:34
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > PIT-28A jest to załącznik do PIT-28 i składa się je łącznie po zakończeniu
    > roku podatkowego tzn. do końca stycznia roku następnego.
    Uff.
    ATSD to bez sensu, bo informacje w obu tych drukach się powielają - IMHO
    nie ma sensu istnienie PIT 28A, ale co mi tam :-)

    chester

  • 5. Data: 2004-05-10 18:43:21
    Od: "karnac" <k...@w...pl>

    > ATSD to bez sensu, bo informacje w obu tych drukach się powielają - IMHO
    > nie ma sensu istnienie PIT 28A,

    jest jeszcze zalacznik PIT-28B jesli jestes w spolce, PIT-28 zbiera
    wszystkie te informacje z zalacznikow czyli z PIT28A i PIT28B wiec moze to
    nie do konca bez sensu :)

    Sagi