  • 11. Data: 2003-11-03 20:44:14
    Temat: Odp: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo5eu2$els$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "złodziej podatków"> > Marek

    > fakturka 1.07
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek
    Proponuję przejść na coś sensowniejszego, nie jestem w temacie ale mój
    program pisany w 1995r. przewidywał taką możliwość o której pisałeś.i nie
    mam zamiaru go zmieniać. Poza tym pomimo że był pisany dawno, posiada całą
    masę bardzo użytecznych funkcji które są użyteczne na codzień.
    Pozdrówka.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

  • 12. Data: 2003-11-04 08:32:04
    Temat: Re: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Od: "KK" <k...@i...pl>

> [...]
    całą
    > masę bardzo użytecznych funkcji które są użyteczne na codzień.

    Ja mam subiekta 4, dosowy, szybki i spoko programie.baza towarowa itd. do
    tego subiekt i cała księgowość z głowy. Chyba nie ma go już w sprzedaży ale
    może gdzieś z "recyklingu" się dostanie, a jest wystarczający do wielu
    zastosowań. Teraz są nowsze wersje ale raczej do kitu pod windę, albo dosowa
    v5 ale trochę droga.
    kk

  • 13. Data: 2003-11-06 10:39:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, zapraszam.pl wrote:

    >+ > musialbym odliczyc od tej ceny 22% i dopiero taka kwote wpisac
    >+ > w programie do faktur.
    >+
    >+ Nie odliczyć od ceny 22%, tylko obliczyć wg wzoru:
    >+ cena_netto = cena_brutto : 1,22

    Yrm.... jako osobnik narażający się wszystkim dookoła
    i tobie nie przepuszczę :) - "a nie", i co mi zrobisz ? ;)
    cena_netto = cena_brutto - (cena_brutto * 0,22)
    :) (zaokrąglenia !)
    +++++
    3) sumę wartości sprzedaży netto stanowi różnica między wartością
    sprzedaży brutto a kwotą podatku, z podziałem na poszczególne stawki
    podatkowe.
    -----
    A wartości netto najwyraźniej nie trzeba (nie należy ?) wykazywać...
    +++++
    1) jako cenę jednostkową wykazuje się cenę wraz z kwotą podatku (cenę
    brutto), a zamiast wartości sprzedaży netto wykazuje się wartość sprzedaży
    brutto,
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS, uświadomił sobie że musi wzór f-ry
    koledze poprawić... THX za dyskusję !!)

  • 14. Data: 2003-11-06 23:03:21
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Program, ktory uzywam, czyli fakturka 1.07 tez ma opcje sprzedazy od cen
    brutto, ale wtedy przy wydruku nie ma pozycji "cena jednostkowa netto" ,
    jest tylko cena jednostkowa ale brutto. podobno wedlug przepisow, cena
    jednostkowa netto jest konieczna. jak to jest w rzeczywistosci bo juz sie
    pogubilem.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 15. Data: 2003-11-07 00:14:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2003, Jacek wrote:

> [...]
    >+ jednostkowa netto jest konieczna. jak to jest w rzeczywistosci bo juz sie

    Możesz rzucić okiem na mój post:
    zabrze.pl>
    ?
    Tam jest cytat z przepisu....
    Nie żebym sugerował że czasem dobrze cały wątek przeczytać ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 16. Data: 2003-11-07 07:38:54
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest tylko cena jednostkowa ale brutto. podobno wedlug przepisow, cena
    > jednostkowa netto jest konieczna. jak to jest w rzeczywistosci bo juz sie

    A znane Ci jest pojęcie: "rozporządzenie wykonawcze do watu?" Nie? A
    powinno, bo tam jest wszystko napisane.