    From: "Holmes" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kilka konkretnych pytań (faktury VAT i inne)
    Date: 14 Aug 2004 12:19:27 +0200

    Witam szanownych Formowiczów,

    I proszę o pomoc w kolejnych konkretnych kwestiach:

    1. Czy faktury VAT muszą mieć zachowaną ciągłość numeracji? Tzn. jeżeli
    pierwsza moja faktura ma numer FVAT 1/2004, to czy kolejna musi mieć FVAT
    2/2004?

    2. Czy na fakturze (kopia) wymagany jest podpis odbiorcy? Z tego co
    wyinterpretowałem, to nie (przynajmniej UE tak preferuje).

    3. Jakie dane odbiorcy faktury _muszą_ się znaleźć na dokumencie?

    I z innej beczki.

    1. Jak US zapatrywał się będzie na zakup drukarki do firmy (jest ona
    zdecydowanie niezbędna) jeżeli firma nie posiada komputera? Czy użyczenie
    takowego wchodzi w grę?

    2. Co z oprogramowaniem "open source" zainstalowanym na firmowym komputerze?
    Jak US policzy wartość np. linuxa skoro jest darmowy? Czy czasem jakiś
    nadgorliwiec nie zacznie wnioskować jego wartości na podstawie ceny produktu
    sybstytucyjnego (np. jakiś windowsów nie daj Boże!)?

    ---
    Pozdrawiam,
    Tomek
    b...@h...pl