  • Data: 2008-11-21 06:56:13
    Temat: Kilka paragonów - jedna faktura VAT?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wczoraj trafił sie marudny klient poproszę to - dziękuje -paragon fiskalny i
    tak pięć razy co coś wziął brał płacił + paragon poszedł a po godzinie
    wrócił i chce FA VAT jak to wystawić? Mój pracownik wystawił 1 fakturę
    podpinając do kopii 5 paragonów, mi się zdawało że poprawnie powinno być 5
    FA jak to jest? Również w przypadku ryczałtu (w drugim sklepie).

    Sawa